waren ons spookie kwijt

Wat zijn wij van de week geschrokken zeg. Onze dochter van 2,8 jaar was midden in de nacht foetsie!

Ik werd 's nachts wakker omdat ik naar de toilet moest (ben 20 weken zwanger dus loop wat af) en keek even de kamer van de meiden binnen.
De oudste lag heerlijk te slapen, maar het bed van de jongste was leeg!!

De oudste is nog nooit uit bed gekomen behalve voor het naar de wc gaan en dan maakt ze me wakker onze heldin..., maar de jongste was nu echt kwijt.

Niet bij d'r zus in bed, niet bij ons in bed, ja, ik ging nog aan mezelf twijfelen ook..
Eenmaal beneden keek ik toich even de kamer in. Ik zag wel de hond op de bank liggen, maar zag verder niets.. oke paniek compleet. alle lichten aangedaan en ja hoor... Ligt ze prinsheerlijk opgerold tegen de hond aan. Kijkt me aan en zegt ze; mama ik wil nog een beetje aanmaak drinken..

Mijn hart zat letterlijk in mijn keel. Ik ben toch al geen held 's nachts, maar als ik dan ook nog mijn kleintje kwijt ben...Mede dankzij de hormonen heb ik beneden even lekker flink zitten janken... Gelukkig ze was er nog.

Mijn man heeft overigens heerlijk geslapen.........grrrr
 
heyhey ciska,

Begrijp dat dat idd even schrikken was ( angst van elke moeder zo wat) en ja de papa's zal ik dat maar even in het midden laten hahahha
Al moest ik wel lachen je reactie op de actie-reactie van je man hahahhaha
Het zullen vast je extra voelsprieten zijn geweest de waakzaamheid ed. over je kroost dat het je moederinstinct aangaf om ff extra te checken en wat aandoenlijk dat ze zonder enige besef zo lief om nog wat te drinken vroeg!

Ik beelde het me in en brak ook ff hoor.. sjow cute!!!!

Nou hoop dat je er nu om en mee kan lachen al brak idd je het noodzweet vast uit op het moment zelf! kan het me helemaal voorstellen.

Suc6 en sterkte met het verdere verloop van je zwangerschap, geniet!!!

vr gr Hetty mama van dochter Nikki 21 maanden
 
Terug
Bovenaan