Warend dat mijn vliezen?

<p>Vannacht om 00:30 naar de wc zodat ik kon gaan slapen, flinke plas gedaan. En naar bed, ik had al wat gaviscon in genomen omdat ik steeds zo misselijk was, maar dit kwam nu om de 5 minuten en gaf daarna steken in Mn buik. Om 01:00 het bed uit badjas aan en naar de douche gelopen voor ik de douche aan kan zetten loopt er allemaal water langs mn benen. Ik zie geen gele kleur het ruikt niet naar urine en ik kan het niet ophouden? Zouden dit dan mijn vliezen zijn.. 38.4 weken. Ik ben verder gaan douchen om die misselijkheids krampen weg te krijgen, dit lukte niet dus ben naar bed gegaan tot 02:30 wakker geweest door die krampen , maar vanmorgen was er niks meer.. behalve menstruatie krampjes</p>
 
Ik had dit ook ... je kan het niet ophouden en blijft lopen ... bij mij was het doorzichtig met witte klontjes . Dit gebeurde om half zes s’nachts en savonds om half negen 4 cm ontsluiting en precies 3 uur later had ik mijn dochter in mijn armen ... succes als je het niet vertrouwd gewoon weer je vk bellen 
 
Toen mijn vliezen gebroken waren, kon ik het ook niet inhouden. Ben op de wc gaan zitten en het bleef best wel stromen.
Omdat de baby nog niet ingedaald was bij mij, werd al gezegd dat ik op bed moest liggen. 
Toen stopte het redelijk met stromen. Pas toen ik weer ging staan, liep het weer langs mijn benen.
 
 
Mocht je het niet vertrouwen, gewoon weer je Vk bellen. 
 
Jaa het is zo gek want ik heb nu geen vocht meer lopen, dat van gisteravond was het enige en t was best veel.. ik wacht het wel af tot vanavond.. leuk zon eerste kindje haha wat een onzekerheid
 
Nee je zou dan vruchtwater moeten verliezen tot de baby eruit is, maar het klinkt wel alsof het vruchtwater was, dus gek! 
 
Terug
Bovenaan