Warm bad invloed op eisprong of bevruchting?

Misschien lachen jullie nu heel hard, maar kun je lekker in een warm bad zonder dat dit invloed heeft op je eitje of je vruchtbaarheid? Ik kan nl voor het allereerst in mijn leven een eisprong krijgen dit weekend, en wil ff lekker in bad...hihi.

Wat denken jullie?

Hoi
Ik zou dat neit doen, dit ter voorkoming van het ergste. Een lekkere warm douche is dan denk ik een beter idee. Wel spannend zo`n aller eerste eisprong.
Succes met   het klussen en dat het maar snel mag lukken.
Groetjes
Ank

Voor de man is het beter om de boel koel te houden, voor een eitje heb ik er nog nooit iets over gehoord (behalve dat een sauna geen kwaad kan als je zwanger bent, als je het maar niet benauwd krijgt).
Als je twijfelt moet je het niet doen, want dan heb je er zelf geen goed gevoel bij, toch?
Succes met zwanger worden!

Hallo, ik denk niet dat het invloed heeft hoor! Ik heb zelf deze ronde steeds een warme kruik op mijn buik gehad. Ook met mijn eisprong, omdat je je dan veel meer ontspant. EN raad eens.....ben nu wel lekker zwanger. Ik zeg niet dat het daarvan komt, maar kwaad kan warmte dan ook niet. Ik  had heel veel last van mijn ongi's en ook de eisprong steeds en die kruik verzachte dat gevoel, dus vandaar. Het lijkt me hetzelfde met een warm bad, dan ontspan je je ook erg. Dus ik zou het gewoon doen hoor! Succes!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan