Warm en hoe voel je je daarbij?

tamjo

New member
Hoe voelen jullie je bij deze warmte? Ik ben er gewoon beroerd van, gister kwam er niks uit me en was ik gewoon wat wazig. Ook heel wiebelig! Vannacht super slecht geslapen alsof ik koorts heb. Ook alles rond mijn nek en schouders doet zeer en hoofdlijn! Zou het door de warmte komen? Meer meiden dit? Ik heb wel gewoon eetlust enzo en geen koorts. Denk dus echt dat de warmte en het zwanger zijn geen goeie combi is.

Straks maar ik het zwembad hangen hopelijk voel ik me dan beter.
 
Ik ben vooral moe...
Lig languit op de bank, ventilator aan en beetje tv kijken...
Bij ons achter is het in de schaduw al 38 graden sus daar kom ik ook niet in huis met ventilator aan 27 scheeld nogal dus...
Verder gaat het eigenlijk wel heb er minder last van dan verwacht...voor de zwangerschap kon ik er namelijk helemaal niet tegen...
Momenteel ook opgezette voeten kan de slippers nog net aan haha maar goed dat zal na het weekend ook wel weer minder zijn als de warmte ook wat minder wordt...
Van mij mag er wel een beste onweers/regen bui komen koelt het tenminste af :)

Voel jij je al beter?
 
Ik heb hier ook moeite mee , mag van mij ook regenen . Ik heb hierdoor ook geen eetlust . En slapen is ook bijna onmogelijk in dit weer koel steeds me gezicht me koud water en me hals .

De kleine is snachts ook erg duidelijk aanwezig meer dan overdag . Hebben jullie dit ook ?
Zal wel komen omdat ik dan lig .

sterkte allemaal ...
 
Na het afkoelen in het zwembad ging het wel maar voel me nu weer niet top. Hopelijk slaapt ik vannacht wat beter. Kleine beweegt heel veel ze zal er ook vast last van hebben. Ben blij dat ik nu niet hoef te bevallen. Sterkte allemaal.
 
Ik ben normaal echt een zonaanbidder maar nu........ mag van mij echt wel koeler zijn.
de ventilator is op dit moment echt mn beste vriend;)

succes en sterkte allemaal met deze warmte!
 
Pff heb hier ook last van! Normaal hou ik echt van de zon! Gisteren de hele dag op de bank gelegen met de ventilator op mij gericht hihi. Heb echt het idee dat ik de warmte niet kwijt kan... Gelukkig is het wat minder warm nu :)

Misschien heb je wel kou gevat (airco?) Tamara, omdat je nek en schouders ook vastzitten!?
 
Dat zou best kunnen ik weet het niet, hij staat best ver bij mij vandaan.

Vandaag gelukkig minder warm maar voel me nog raar. Heel wazig voel ik me. Moet woe weer naar de Vk dus ben benieuwd naar mijn bloeddruk.
 
Pfff... Inderdaad, wat een warmte hé!
Afgelopen zaterdag vierden wij onze verjaardagen, toen we de temperatuur voorspelling zagen hebben we maar meteen een schaduwdoek en zwembadje aangeschaft. Onze tuin is op het zuiden dus de hele dag volle zon! En het was me toch warm, alleen onder het schaduwdoek wel goed te doen! Het was erg druk 16 personen meer op komen dagen dan verwacht dus ik heb m'n benen onder mijn lijf uit gelopen... Maar gisteren lekker helemaal niks behalve dobberen in het zwembadje in de schaduw, heerlijk!! Ik heb nu alleen al wel 4 nachten niet meer dan 4,5 uur geslapen omdat ik wakker wordt van de pijn van m'n Carpaal Tunnel Syndroom. Ijspacks zijn niet aan te slepen, vandaag de ergste dag tot nu toe, al sinds vanochtend half 2 kan ik m'n rechter hand amper gebruiken van de pijn... Nu maar hopen dat het vanzelf verdwijnt na de bevalling. Verder is ons meisje echt super druk de laatste dagen, heerlijk gevoel!
 
Terug
Bovenaan