warm en slapen...

A

Anoniem

Guest
tja,ik heb mijn meisje net in rompertje met lange mouwen en kort pyama broekje in de combi sleeper alleen buitenzak zonder mouwtjes gelegt....vind zo moeilijk met dit warme weer....jullie?
groetjes gaby

Het is bij ons nog vrij koel in huis dus hij heeft gewoon een longsleeve aan met slaapzak.........
Mijn oudste heeft bepaald dat ie alleen in zijn onderbroek en hemd wil slapen... dus zo is het en niet anders... hahaha

Hier in huis is het ook nog lekker, dus Stef slaapt ook nog steeds in een pyama met slaapzak en deken. Hij gaat nog steeds gewoon snel slapen, dus volgens mij vindt ie het wel best... Ik ben op zoek geweest naar pyama's met korte mouwen, maar dat valt nog niet mee zeg! Iemand nog tips??

Liefs Annet

yara heeft vannacht in een pyama met korte mouwen geslapen.. wij wonen (nog wel) in een flat en is hier al best warm..

ze hebben hele leuke pyamaatjes met korte mouwen bij de hema!! heb ze daar ook vandaan

- romper korte mouw
- t-shirt
- mouwen afknippen (staat misschien nog wel stoer ook)

Hoi,

Ik heb Hjerre in een korte romper in zijn slaapzak met een lakentje laten slapen. Het is best warm op zijn kamertje. Bovendien is meneertje verkouden en zweet hij toch al zo heel erg, dus wil ik hem wel toegedekt houden. Of het goed is weet ik niet, maar hij slaapt lekker en wordt meestal niet voor de volgende ochtend wakker. Overdag laat ik hem in zijn shirtje met slaapzakje slapen.

Groetjes Hanneke

Ik heb Senna vanacht gewoon alleen in haar rompertje met korte mouwen laten slapen....Het was zo benauwd vanacht...
En hoe het er nu uit ziet vandaag...vanacht maar weer denk ik!

hoi
bij ons is het nog wel aardig te doen binnen.wij hebben rolluiken.die hou ik vanaf dat de zon komt dicht.
overdag slaapt ze in een romper met korte mouwen + t-shirt in een zomerslaapzak met korte mouwen.
s,avond koelt het wat af en doe ik er toch een dekentje over,een lakentje had ook gekund maar die rukt ze eraf..dus eh toch maar een dekentje.
ik bekijk het ook per dag hoor,lastig soms he
succes groetjes piewie

Terug
Bovenaan