Warm eten

Staat warm eten jullie ook zo tegen?
Verder kan ik alles eten en ben ik niet veel misselijk. maar alleen van het warme eten, ik word al misselijk als ik er aan denk en het ruik.

Hihi, mijn maag draait al om bij de gedachte aan brood. Überhaupt al het eten voor 1 uur..gedver....

Bij mijn eerste kon ik geen chinees of pizza meer eten de eerste 12 weken. En kon ik vooral smorgens en smiddags eten.

Nu gaat warm eten er dus wel in (als enige) verder vooral voorkeur voor hartig!

Heb het ook wel hoor, al gaat het inmiddels een stuk beter. Maar de geur inderdaad... Als ik echter eenmaal begonnen ben met eten gaat het goed. Moet over de hele dag regelmatig eten tegen de misselijkheid...

Mij staat vooral zoetigheid tegen en vettige dingen..
Ik eet me suf aan groente en fruit, dat valt het ebste naast brood en (mager) warm eten.
Wel grappig, zit mijn man met de koektrommel op de bank 's avonds, zit ik er met een stuk komkommer naast :))
Ach, het kan slechter toch? ;-)
Overigens had ik de eerste twee zwangerschappen een enorme weerstand tegen vlees, vis en eten met smaak (hartig, pittig etc.) dus at ik flauwe gekookte groenten en aardappels of pasta zonder iets.
Nu gaat dat gelukkig wel beter!

Ik vind het koken van eten lastig, de geuren maken mij dan erg misselijk. Kan het wel opeten al vind ik sommige dingen echt niet meer lekker. Ik moet ook de hele dag kleine beetjes eten om niet al te misselijk te worden.

ik heb dat ook..heel maf, ik kan de hele dag eten, hele dag trek, soms vlagen wat misselijk, maar avondeten, dan begin ik en dan krijg ik een soort brok in mn keel en misselijk, krijg ik er niets meer in.dus als ik dan savonds weer trek krijg, dan eet ik maar brood of vette hap ( heel slecht) maar wil echt dingen met smaak, zout, hartig..

Terug
Bovenaan