Warm genoeg??

<p>Hoi,</p><p>onze dochter van 11 weken wordt standaard rond 5 uur s nachts wakker. Geen probleem natuurlijk en ik teken er voor dat ze maar 1 keer per nacht wakker wordt. Nu realiseerde ik mij net dat ik vaak heb gelezen dat <span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">om 5 uur de temperatuur het laagst is. Ik vroeg mij ineens af of kou de reden is dat ze wakker wordt en wat andere ouders hun kind aantrekken in de nacht. </span></p><p>Momenteel heeft ze haar normale kleren aan met een redelijk dunne slaapzak. Als deken heeft ze twee dunne katoenen dekentjes. Ik moet er wel bij zeggen dat ze het niet snel koud heeft. </p>

Hoi! 
Toen mijn zoontje zo klein was deed ik n boxpakje aan snachts. Wel zonder vaste voetjes, ivm warmte kwijt kunnen. Hieronder n romper zonder mouwtjes en hij sliep onder een lakentje en daarboven een wieg deken. Maar ik zat in februari, dus dat was qua temperatuur nog iets anders. Ik denk dat je het prima doet zo? Als je haar in haar nekje voelt en t voelt gewoon op lichaams temp is t prima, zegt t CB. 
Succes:) 

Hier precies het zelfde. Mijn zoontje van 9 weken wordt ook iedere nacht rond 5 uur wakker.
Ik heb hem een romper met lange mouw aan en een pyjama ook lange mouw. Onder een laken en deken (dubbel gevouwen)
Zodra ik hem bij mij op mijn buik leg met het dekbed er voorzichtig over is hij binnen paar minuten vertrokken.

Mijn zoontje heeft het heel lang gehad dat om 5 uur wakker worden. Was van t voorjaar/zomer.. dus dat Was niet van kou met die hittegolf. Ik vroeg het bij cb en bij de kinderarts waar we toen liepen en daar werd ook gezegd dat 5 uur heel herkenbaar was. Veel baby's hebben dat. Het is hier vanzelf weer overgegaan. 

Terug
Bovenaan