warm, last van buik

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Kheb alweer last van mijn buik. Onderin, zijkanten. En heb het ook warm.
Zal wel komen van ontpillen denk ik.
agh we zien het wel. Moest het gewoon even kwijt.
Trouwens, als jullie vinden dat ik me aanstel of te veel zeur zeg het dan alsjeblieft!
Ik zit best veel alleen thuis en dan heb ik wel eens die neiging vandaar.

Liefs, Nadine.

Hoi Nadine,

Nou, ons zul je er niet mee tot last zijn, hoogstens jezelf. Je zit misschien jezelf nu al helemaal gek te maken, terwijl je misschien gewoon aan het ontpillen bent. Maar ja, die knop zet je niet zomaar effe om... Ik weet er alles van...

Toen ik nog niet aan de pil was had ik regelmatig last van lichte opvliegers, gedurende bepaalde tijden in mijn cyclus... misschien heb jij dat nu ook?? Je iegen hormonen komen nu weer op gang, dus dat gaat gepaard met allerlei klachten. Ik hoop voor je dat je gauw zwanger bent, maar houdt er rekening mee dat het effe kan duren. Dat bespaart je een hoop stress. Ik dacht ook "wel even" zwanger te raken (slikte al anderhalf jaar geen pil meer, dus wat dat betreft dacht ik een voorsprong te hebben), maar zie mij... zit al in ronde 8... niet leuk...   Dus gewoon lekker relaxed proberen te blijven en niet heel gefocust vanalles proberen te voelen... Als je erop let heb je volgens mij de hele maand door dingen die op zwangerschap kunnen lijken, dus we houden onszelf soms behoorlijk voor de gek. Succes ermee, maar je mag natuurlijk altijd je gevoel met ons delen, daar is dit forum tenslotte voor...

Groet,

Tammy

Terug
Bovenaan