Warm weer...eten en drinken?

Mijn dochtertje heeft reflex (nu onder controke) maar nu dat het warmer wordt moeten ze natuurlijk meer drinken, wat geven jullie je kleintjes?
Ik heb nu geprobeerd diksap met johannes en opzich gaat dat goed, maar ik ben eigenlijk niet zo van dat zoete....ben benieuwd wat jullie geven...

En wat krijgen jullie kleintjes tussen door?
Ik gaf haar s avonds als wij aan het eten zijn een soepstengel, wat zien eten doet eten....hahahaha.
Ik maar ze verslikt zich er iedere keer in...hmmm.
Eigenlijk moet ik iets zachter geven maar geen idee wat ze allemaal mogen....

Ben benieuwd wat jullie zo met de kleintjes doen met dit warmer weer.

Ik merk dat ze s avonds nu ook slechter slaapt, volgens mij heeft ze het hartstikke warm.
Ik leg haar nu alleen in haar romper en een dunne slaapzak en opzich gaat dat beter...ze moeten natuurlijk ook wennen.
Die van ons hebben lekker de hele zomer koel in de buik gezeten...hahahah

Wij hebben een babycook. Het sap wat overblijft als ik fruit klaar maak geef ik onze dochter te drinken. Maakt niet uit van welk fruit, ze vind het heerlijk!

Verder geef ik haar als tussendoortje een stuk rijstwafel en een broodkorst. Als wij gaan eten dan heeft zij al haar groente op. Ik zet haar er wel bij en dan krijgt ze een aardappel, die probeerd ze zelf te eten, vind ze lekker en leuk!

Ik heb niet echt het idee dat ze last heeft van het weer

Onze dochter eet flink merk ik. 's Ochtends krijgt ze brood uit het knuistje. Daar eet ze behoorlijk wat van.
Rond 10 uur krijgt ze een fruithapje en 's avonds krijgt ze een groentehap. Daarnaast nog 2 flessen en 2 keer bv. Gister voor het eerst roosvicee gegeven, dat ging zo op! Water vindt ze nog geen suc6.
Rijstwafel, soepstengel, we gaan alles gewoon proberen.

hier wil de kleine niks anders dan zijn fles met melk en fruit en groente heb al van allerlei drinken geprobeerd maar meneer houd de lippen stijf op elkaar nadat hij heeft geproefd wat het is. ook pap wou hij vanmorgen niet uit een bordje hebben.
ik zie het maar als nog ff wachten want het is nog maar bijvoeding maar probeer toch af en toe even

Terug
Bovenaan