Warm weer

Wat doen jullie met jullie kindje met dit lekkere weer?
Houden die van jullie het nog een beetje uit?
Nou mijn kleine man vermaakt zich wel.
Hij is 10 weken oud!

Liefs noomie

Leuke foto. Lekker he even poedelen met dit weer. Heb al een zwembadje gekocht om van de zomer zelf ook lekker met Quinn in te gaan zitten. Heerlijk.
Groetjes Veerle

Hallo,

wat een moppie zeg!!!
ik heb bij een tweedehandswinkel een box gekocht voor buiten neer te zetten onder de partytent! bij xenox een klamboe gehaald. een oud boxkleed erin met wat speelgoed. KLaar! kan ie lekker buiten in de box in plaats van binnen waar het zo benauwd is! en kan ik er lekker baast gaan zitten en van het weer en mijn manneke genieten.

gr Anneke

Superfoto! Lekker eigenwijs koppie ook!

Wij zijn vanmiddag lekker wezen wandelen. Esther in haar rompertje in de wandelwagen en toen een heeeeeeeeel eind gewandeld. Lekker hoor!

Ha, ha, wat een leuke foto! Alleen ziet er nog niet echt uit alsof hij het geweldig vindt, maar ach, Christian fronst ook veel buiten. Ik denk dat het door het felle licht komt...
Wij hebben helaas alleen een klein balkonnetje dat in de ochtend te tochtig is (in schaduw en 8 hoog, dus veel wind) en in de middag te warm (in volle zon, al die stenen, bakken maar!)... Dus zitten we vaak binnen, Christian in box of bedje met rompertje aan, met de ramen open... En anders lekker met kinderwagen op stap! Of op bezoek bij mensen die wel een lekkere tuin hebben ...

Groetjes, Karin
mama van Christian (10 weken)

wij doen met boas niet veel haha(ah,arm kind).hij slaapt tegenwoordig overdag in bed,bijna van voeding tot voeding(soms een half uurtje in de schommelstoel of op schoot).en papa en mama hebben de woonkamer geschilderd en nieuwe kasten geplaatst.gisteren de boel ingeruimd,met zn 3tjes boodschappen gedaan en nu is t klaar.

Terug
Bovenaan