warm weertje

hallo dames,

wat een weertje he van mij hoeft het niet zonodig zo warm.
heb er last van word duizelig en krijg er hoofdpijn van.
en dan ben ik pas 14 weken wat een klaagkous.
de dames die verder zijn als ik zullen wel denken maar meid wat zeur je nou kijk eens naar ons we hoeven nog maar effe.
dadelijk werken in het bejaardenhuis waar ik werk, we hebben platdak dus dat zal wel lekker afzien worden.
nou de groetjes maar weer
groetjes carola
 
Normaal gesproken vind ik zulk weer heerlijk, maar nu.... Tis niet uit te houden buiten. Krijg er michelinpopvoeten van, niet normaal.
groetjes Jill (24w2d)
 
hoi!
ik vindt het ook wel een beetje warm hoor. na het werk blijf ik dan ook maar lekker binnen of ik ga in de schaduw zitten. gister probeerde ik ff in de zon te gaan zitten, maar 5 min. geloof ik..haha
ik denk soms ook wel eens: hoe moet dat als het dalijk echt weken lang zo warm is, en ik nog een dikkere buik heb...(die buik valt nu wel mee bij mij...
groetjes sandy (20wk)
 
hallootjes,
ook ik leg het af heb vandaag ook bijna de hele dag geslapen.
heb de waaier naast mij staan en vind die wind af en toe echt lekker.
helaas hou ik nu te veel vocht vast zodat handen en voeten er echt niet uitzien pffff
maar goed even door de zure appel heen bijten en hoop over 7 weken te bevallen .eind juli dus heb nu medelijden met hen den ook nog de hele maand augustus moeten doorlopen.
laten we hopen dat de temperaturen niet al te hoog stijgen.
groetjes ilonka(33 weken)
 
tja meiden, das niet makkeliijk. 2 jaar terug midden in die hele hete augustus maand bevallen, ik had geluk dat het 1 nacht onder de 20 graden was en net die nacht beviel. En dan te bedenken dat ik op een bovenwoning woonde, sterkte allen die ook met hitte bevallen, tis niet alles ;-)/

Ik kan nu ook niet tegen de warmte, ben ook nog maar 14+4 zwanger. blijf gewoon veel binnen en in schaduw.
Gr A
 
Terug
Bovenaan