warm welkom

A

Anoniem

Guest
Wat een warm welkom, leuk!!! Zitten jullie hier elke dag of wat minder vaak?
Ik vind het altijd leuk om over baby's en kinderen te praten, alleen heb ik in mijn omgeving weinig moeders,dus ik vind het wel fijn dat ik dan nu hier mijn verhalen kan delen. Willen jullie wat meer vertellen over jezelf en over dit forum?
Groetjes......

hoi hoi

dit is een erg gezellig forum vind ik
je kunt hier alles vertellen en vragen
er is altijd wel iemand die ergens een antwoord op weet of zijn mening geeft
en we laten ook geregeld leuek foto's van de kids zien.
kortom errug gezellig

ik ben trouwens "moekje"
en ben 24 jaar oud
2,5 jaar getrouwd en bijna 7,5 jaar samen
we heben een zoontje Ryan van 24-07-2007

groetjes en veel plezier hierro

hai gezellig dat je mee komt kletsen!
Het forum is erg actief, dus erg leuk!
Ik ben moeder van een dochtertje van net 1, ben zelf 24 jaar, en woon samen.
groetjes!

Hoi hoi,
dit is een heel gezellig forum. Je kunt alles, vragen, vertellen, opscheppen over je kleintje en foto's delen.
Als je een vraag hebt krijg je vaak dezelfde dag nog een antwoord van een moeder.
`ik vind het heel fijn om tips uit te wisselen en verhalen over andere kindjes te lezen en vooral foto's vind ik erg leuk om te zien. Er zitten ook een paar dames op hyves (staat ergens een topic over, dus als je dat leuk vind kun je ook iedereen uitnodigen als je zelf ook hyves hebt).

En verder, ik ben dus Sonja, ik ben 35 jaar en woon in Purmerend. Mijn dochter Daniëlle is geboren op 22-06-2007, die is dus alweer een jaar, wat vliegt de tijd.
Ik check meestal wel even elke dag het forum, (reageer niet elke dag).
Ik werk 3 dagen in de week.

Nou nogmaals welkom en tot gauw,
groetjes van Sonja

Hoi!

Leuk dat je ons komt vergezellen.
Ik vind het hier ook altijd erg gezellig. Ik check het forum bijna elke dag en als ik het rustig heb (bijv. op mijn werk nu, daar is niets te doen vanwege de vakanties) wel meerdere keren.

Ik ben Maike, 31 jaar en ik woon in Bergeijk. Afgelopen maandag is mijn zoontje Sven alweer 1 jaar geworden. Het gaat zo snel......

Nou, klets gezellig mee want daar wordt het alleen maar leuker van!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi!

Ik ben 25 jaar, ben 2 jaar getrouwd na een relatie van 8 jaar en we hebben een dochter, Tara, van 06-05-2007.

Ik bezoek dit forum niet heel vaak, omdat ik fulltime werk, maar ik ben ook gek op alles wat met baby's en kindjes te maken heeft en vind het erg leuk om de verhalen hier te lezen.

Groetjes,
Shivana

Hoi hoi,

welkom hier!! T is hier idd altijd gezellig, en vaak ook echt druk.

Ik ben Debby, 25jr. Getrouwd met Ramon.  En mama van Dylano, 02-05-07. Ook zijn wij 22wk in verwachting van ons 2 zoontje!! Erg spannend allemaal weer. En zeker mooi om weer mee te maken!!

Liefs Debby.

Ik zit echt elke dag meerdere keren op het forum. Het is super gezellig en iedereen laat elkaar ook in zijn waarde. Iets dat ik heel belangrijk vind. Mijn naam is Linda ik ben 32 jaar en twee jaar getrouwd. We zijn al 6 jaar samen. We hebben een dochter Marissa. Zij is de allerjongste van het forum, ze is van 13-09-07 en is nu dus 10.5 maand. Leuk dat je er ook bij komt

groetjes Linda

Terug
Bovenaan