warm!!

Hoi medezwangeren!

Hebben jullie ook zo veel last van de warmte?? Ik vind het echt niet fijn meer. Ik ben 10 wk 3 dagen, misselijk! Had lekker naar de zomer uit gekeken, maar dit is een beetje te veel van t goede haha. Sorry dat ik zo klaag maar ik moest t even kwijt. Ik dacht altijd dat als je hoogzwanger was te niet fijn was, maar beroerd zijn valt ook niet mee. Moet helemaal niet aan eten of het huis gaan denken.
Groet, zomerzeur
 
hoi
Ja ik heb het echt snikheet, maar ben dan ook echt hoogzwanger, ben nl al bijna 39 weken.
Zit echt te wachten tot de kleine komt, en kan verder niets anders doen, overal wordt je moe van.
Sterkte met de warmte

gr. sylvia
 
Sterkte ermee, maar wees blij dat je nog maar in je eerste trimester zit. Ik sta op springen en voor mij is dit weer echt een hel. Niet lullig bedoeld, maar probeer je er maar op te richten dat het flink winter is wanneer je echt goed dikker begint te worden.
 
Nou, niets te klagen wil ik ook weer niet zeggen (van mij was de tweede reactie), als je zwanger bent heb je een kachel in je buik, ook al is het nog maar tien weken, maar het kan altijd erger...
 
Hoi,

Ik ben nu twaalf weken en kan die warmte ook niet goed hebben. Ben nu twaalf weken, dus kan me gelukkig wel gewoon bewegen itt de dames die op springen staan.... Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik wordt ook misselijker als de temp omhoog gaat. Hopen maar dat het straks een tijdje 'gewoon' 22 graden is ipv tropisch!

Groetjes,

Gea
 
Ik ben hoogzwanger en hoewel ik het weer ook niet geweldig vind, voel ik me eerlijk gezegd nog steeds beter dan in de eerste 3-4 maanden van de zwangerschap.

Zo zie je maar, het verschilt per persoon...

N.
38 wkn
 
Terug
Bovenaan