warme maaltijd, geen fles meer willen en wakker van de honger, help!

Hoi hoi

Mijn  dochter Esmee nu 6,5 maand oud, krijgt 4 flessen van 200, smorgens fruit en savonds warm eten..

Sinds ze warm eten krijgt savonds, wil ze de fles van 19.30 niet meer drinken en word ze snachts wakker van de  honger hiervoor sliep ze altijd door..

Wat kan ik het beste doen???

de dag gaat zo:

7.00 fles pap
 slapen van 9.00 - 10.30
10.30 4 mnd potje fruit
12.00 fles 200 cc
 slapen van 12.30 - 14.30
15.00 fles ( wil iets anders geven maar sap
en dergelijke spuugt ze uit)
slapen van 16.30 - 17.30
17.30 half 4 mnd potje groente ( bijna niks dus)
19.00/19.30 fles en slapen...

- nutrix al geprobeerd maar drinkt ze niet.
- 16.30 groente maar dan is het zo snel na de fles van 15.00..

- geen groente geven en de fles wel??

Wie heeft er tips voor mij???

groetjes simone

Het blijft altijd een beetje puzzelen.
Onze dochter (inmiddels alweer 9maanden) wilde de laatste fles wel, maar omdat deze zo kort na de warme hap zat spuugde ze die weer helemaal uit en werd ze dus wakker van de honger.
Wij hebben nu het hele schema omgegooid, zo ziet 't er uit nu:
± 06.00 uur fles pap (210 water + 7 schepjes + 4 schepjes nutrix)
± 10.00 uur drinken (sap/roosvicee uit een drinkbeker met rietje) met soepstengel of fruit
± 12.00 uur warm eten + toetje (yoghurt met roosvicee)
± 14.30 uur drinken en fruit
± 16.30 uur boterham
± 19.30 uur fles pap (210 water)

Misschien voor jullie ook een idee om de warme hap vroeger te geven, dan zitten ze niet zo vol voor die laatste fles.
Fleur wilde ook 's middags niks anders dan melk drinken (uit de fles) totdat ik een drinkbeker van Nubby kreeg (met zo'n rietje) daar drinkt ze wel uit. Moet ik er wel bij zeggen dat ze dan wel rechtop zit of in de wipstoel zat.
Succes

Hoi Simone,
Als Anna de laatste fles niet wil omdat ze nog vol zit van haar warme eten dan  geef ik het haar om 22.00uur (of wanneer ik zelf naar bed ga).  Ik laat  haar gewoon in haar bedje liggen tijdens het geven van de fles. Ze drinkt haar flesje vaak dan helemaal laag, draait zich weer om en gaat weer lekker slapen.

Misschien het proberen waard, heel veel succes ermee!

gr.Eveline

Terug
Bovenaan