Warme pyjama dreumes

<p>Hoi iedereen! </p><p>Ik heb het idee dat mijn kleine man niet genoeg heeft aan een simpele katoenen pyjama in zijn puckababy winterslaapzak. </p><p>Alleen nu weet ik dus niet wat wijsheid is qua materiaal of merk... iemand tips? (Evt. Graag met linkje erbij ?)</p>
 
In de ochtend is het altijd ergens in de 16 graden, ons kindje is een echte koukleum. Zodra het onder de 19 graden is slaapt hij al in pyjama in zijn winterslaapzak. Pas was het overdag zou koud en heeft hij tussen de middag 3 kwartier geslapen. De dag erna de kachel een beetje aan en heeft toen dik 2 uur geslapen. Maar ik heb liever de kachel niet aan,want hij hoest daardoor ook weer gelijk
 
Die van ons heeft het ook snel koud. Wij hebben ook nog eens enkel glas boven (jaren 30 woning, schattig maar koud). 
Die van ons heeft een fleece of velours pyjama aan, uit één stuk, zodat er niks bloot komt te liggen, dat werkt voor hem prima. Is dat een idee? 
 
Hahaha, lijkt me een goed plan! Maar ja, dat weet ik niet. Die van mij ligt dus in een romper met lange mouwen in fleece pyjama en vervolgens onder een peuter dekbed van de hema. Maar goed, het is bij ons echt wel heel fris boven en wij slapen met het raam open. 
Ik vond het echt zoeken, nog steeds. Want nu is dit goed, maar als het iets opwarmt ruil ik die warme deken voor iets dunners. En zo wisselt de kleding en de deken het hele jaar door. 
Uitproberen is mijn enige tip..
 
Bij ons ook een koud kamertje. Wij hebben nu al een paar keer de pyjama’s van Hema gehad van een soort badstof/fleece of iets dergelijks.
 
Ik ben zelf fan van de Feetje wafel pyjama’s. Echter hebben wij juist een enorm warm kind die dus met alleen een romper in zijn Puckababy ligt ?. Maar die pyjama’s zijn zo leuk, zitten comfortabel en zijn warm maar niet té warm! 
Ze zijn in veel webshops te koop: https://www.kixx-online.nl/feetje-pyjama-va56-134877
 
Terug
Bovenaan