Warme wangen en lage temp.

Hi,

M'n meissie heeft warme rode wangen dus ging ik ff tempen maar ze heeft maar 36,5
Snap dat niet helemaal...

Heb dus maar d'r winterslaapzak aangedaan (zonder mouwen) met pyama en dekentje dubbelgeslapen met lakentje. Dus het enige verschil met normaal is een warmere slaapzak...

Weet iemand raad????

Sannemams

Hoi,
Mijn dochtertje Veerle van 5,5 maandjes oud heeft ook en dan vooral 's avonds altijd van die rode appelwangetjes en koude handjes. Haar temperatuur is 's nachts altijd erg laag ondanks haar rode wangen maar dat schijnt heel normaal te zijn volgens de kinderarts. Veerle slaapt in een pyama en daaronder een rompertje met lange mouwen en daaroverheen haar dunne zomerslaapzak zonder mouwen en dan nog een lakentje + 1 dekentje. Dekentje en lakentje zit tot aan haar middel. Als kindjes het koud hebben dan worden ze 's nachts wel wakker.
Vind het zowieso nu erg lastig met het koude weer of ik Veerle niet te warm of te koud aankleed. Ben benieuwd naar de antwoorden van de andere moeders!!
Groetjes,
Floor

Oja, Veerle haar temperatuur 's nachts is meestal rond de 36.2, maar nu meet ik het niet meer omdat ik van de kinderarts heb gehoord dat het helemaal niet erg is.

wat is haar normale temp? Want het kan ook zijn dat je dochtertje altijd iets lager zit met haar temp. En ik zou me over 36,5 niet zo'n zorgen maken. Dat zit erg dichtbij de 37!
Groetjes mira, voorjaarsforum

Terug
Bovenaan