Warme weer --> weinig eten?!?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Bas eet de laatste dagen erg slecht. Fruit gaat nog, maar brood en warm eten gaan voor geen meter. Gelukkig drinkt hij zijn flessen goed leeg en tussendoor drinkt bij behoorlijk goed sap en water (maak me dus niet druk over uitdrogen).
Zou dat slechte eten nu door het warme weer komen? Of zou hij toch iets onder de leden hebben?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Het is natuurlijk altijd moeilijk om er achter te komen waar het aan ligt. Marissa eet nog steeds even goed als voorheen. Ik bied haar alleen wel meer drinken aan. Maar mijn man eet ook altijd veel minder als het warm is, zeker zijn warme eten hoeft van hem dan niet zo, terwijl ik noiit een warme maaltijd over zal slaan. Het kan dus zijn dat Bas zich niet lekker voelt, of gewoon geen honger heeft. Uiteindelijk is, zoals je zelf ook al zegt, het drinken het meest belangrijk. En dat eten komt dan vanzelf wel weer.

groetjes

Linda

hoihoi

Nou hier nog een die duidelijk minder eet! de warme hap hoeft voor Birgit niet zo, wel stukjes komkommer en fruit en idd af en toe een extra slok water. Aan de borst drink ze ook gewoon goed. Ik denk dat het idd aan het weer ligt...
OF aan een periode ofzo, Birgit is van 2 juli en bas van 4 toch?

Naja ze is er iig niet echt vervelend van, ze krijgt zo nog lekker wat soya vla dat gaat r altijd wel in!

Evelien

Hoi karin en Evelien.

Maaike (2 juli) is ook vervelend en wil ook niet eten behalve haar fruithap en eventueel wat yoghurt. Ze drinkt wel goed dus misschien is het toch een fase. Anders vermoed ik toch ook dat het het warme weer is. Ik eet zelf ook slechter met dit weer.

Groetjes
Inge

Hoi Karin,

Ik merk ook dat Feline iets minder zin heeft in warm eten. Maar brood, fruit en yoghurt gaan er goed in gelukkig!
En drinken natuurlijk, dat is toch het belangrijkste.

groetjes Maris

Ook hier een die minder eet. Ik eet zelf ook een stuk minder met dit warme weer. Ach, morgen wordt het weer minder warm...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan