warme weer

Hoi hoi,
zijn er hier nog mensen die tips hebben met dit warme weer.. Ik zit ondertussen op de bank met een verzameling vermaak om me heen. Het huis is hermetisch afgesloten voor warmte maar het is nog steeds 25 graden binnen.. waarom ik op de bank zit? Nu ik heb mijn voeten in een teiltje water om af te koelen. Zelf merk ik dat ik draai als ik weer even ga lopen en ook misselijk dreig te worden en hoofdpijn krijg dus de bank klinkt wel verstandig!!! maar het is O zo saai!!! iemand nog tips voor verkoeling?
groeten Hilje

Tis idd wel heel erg warm. Niet echt tips. Ik heb zelf net een lauwwarm badje met eucalyptus en munt genomen en dat had wel iets verfrissends. Verder veel drinken (lauwe thee- koel je ook van af) en weinig doen, maar ja, dat spreekt wel een beetje voor zich...

Teiltje koud water is inderdaad al fijn. Of een echt badje in de tuin, hihi. Verder heb ik een ventilator naast mijn bed gezet. Dan kan ik 's middags toch even liggen, met een koel briesje om me heen. Van die felgekleurde sportdrankjes vind ik trouwens ook wel verfrissend. Zal wel niet echt goed zijn, maar wel lekker fris!

hihi, ik douche me 's ochtends en 's avonds, en nog zo'n 3 a 4 keer tussendoor. Koud natuurlijk! Heerlijk!
Als je duizelig/draaierig bent, moet je misschien je bloeddruk of Hb een keertje laten controleren?

Verder veel drinken! Hier ook veel plezier van ventilator naast bed (had vroeger echt een hekel aan dat ding, maar nu m'n grootste vriend).

Maar 't is echt veel te warm. Ik ben inmiddels ook helemaal opgezwollen, had hier eerder geen last van. 't Is echt nergens meer koel te krijgen. Hopelijk nog maar enkele dagen.

Succes, groetjes

Terug
Bovenaan