warme zachte pyjama

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

hoe is het met iedereen!?
Was hier al een tijdje niet actief geweest..

ik ben op zoek naar een lekkere warme zachte pyjama
voor roy, weet iemand waar je ze kunt kopen?
als ik bij de hema, hennis & maurits etc.kijk dan zie ik alleen maar van die (nog) dunne katoenen... ik wil graag warmere!!

Ben benieuwd!

Hoi

Met ons gaat het wel goed. Erg spannende wachtweken na terugplaatsing maar goed.

Nu je vraag: Ik weet toevallig dat ze bij de Zeeman veel flanellen en volgens mij ook fleeche pyamaatjes hebben. Misschien is dat iets. Weet natuurlijk niet precies wat je zoekt.

Groetjes
Inge

Ook hier gaat alles zijn gangetje.
Leuk dat je er weer bent!

Ook hier zijn de flanellen pyjama's van de zeeman favoriet.
Zaterdag zag ik dat ze ze ook hebben bij Prenatal.

Groetjes Jessica

Hoi Happy,

Ze hebben wel lekkere winterpyjama's bij de Hema. Misschien hangen ze bij jullie nog niet in de winkel, maar ze zijn er wel.
Je kunt ze op internet bestellen en dan laten afleveren in de winkel. Dan komen er geen verzendkosten voor je bij.
Op de site zag ik deze van velours:

En deze van flanel:

Succes,
Karin

hoi

Jaah Karin, die eerste van de Hema heb ik vandaag 2 sets van gekocht!! Sinds vandaag denk ik bij ''onze'' hema, hahha
Heb er ook nog een badstof pyjama bij gekocht, wit met paars broekje. Errug leuk en lekker warm, zoals ik graag wilde..

bedankt voor de reacties

Hoi!

Voor wie nog een flannellen kinderpyama zoekt (vanaf maat 92/98, deze week zijn er ook in de Kruidvat aanbiedingen (zie hieronder). Sorry, de foto is wel erg groot geworden!

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan