Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo lieve meiden !</p><p>ik had afgelopen dinsdag een positieve test in handen Jeej ! Nu heb ik last van warmte aanvallen ( sinds 2 weken ) </p><p>Is dit normaal ? Ik maak me hier best zorgen om namelijk …</p><p>veel liefs xx </p>
Zeker normaal, hormonen gieren door je lijf. Heb hier zelf ook vaker last van, nu 34 weken zwanger. Ik heb het sinds mijn zwangerschap ook nooit meer koud en was echt een koukleum.. Hormonen doen gekke dingen met je
één van mijn symptomen vóór mijn positieve test was dat ik het heel warm had en warm aanvoelde.. mijn man zei het ook toen hij me een knuffel gaf, dat ik zo warm was.
dag erna een test gedaan, en hartstikke zwanger! nu bijna 25 weken en heb het super snel warm, dat was bij mijn 1e kindje ook, dit heeft na de bevalling nog wel even aangehouden.
hormonen