Warmte en kleding

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Waar ik een beetje mee worstel is, welke kleding  doe ik mijn dochter van 4 maanden aan met deze warmte? Lange/korte mouwen, lange/korte broek.
Ik wil haar niet te warm aankleden, maar ben ook weer bang dat ze het te snel koud krijgt / bij een beetje wind te snel in de tocht ligt.
Daarnaast wil ik haar ook niet te bloot aankleden, om haar wat te beschermen tegen de zon....
Ik vind het best moeilijk bij zo'n kleintje, wat doen jullie?

Groetjes Hada, dochter Emma, 4 maanden en 1 week

hoi,

mijn zoontje is 6 mnd en die ligt lekker in zijn t-shirt en korte boek hij vind het heerlijk.
het is ook erg warm hoor gewoon aankleden zoals jij ook aan hebt niet te warm

groetjes marieke

Mijn zoontje heeft ook een T-shirtje aan en een korte broek. Vanmiddag
zelfs even in zijn nakie laten spelen. Dat vond hij heerlijk.

Maar inderdaad gewoon zo kleden als jij gekleed bent is goed.

Sam ligt lekker in z'n romper. Als we op stap gaan, trek ik hem wel een dun broekje met t shirt aan. Die heb ik van de week aangeschaft, want op z'n maat had ik alleen maar lange mouw!

groetjes, Margreet

Senne ligt lekker in z'n rompertje en goed ingesmeerd met SPF 50.
En nog zweet ie enorm.Ik moet er niet aan denken om hem kleren aan te doen.In dit warmte ook al loop je naakt heb je het toch niet koud??
Alleen ... je loopt natuurlijk niet zo snel naakt over straat,maar je baby mag toch wel in een rompertje alleen??
Hij slaapt ook alleen met z'n rompertje aan en in een slaapzak.Het is 25 graden in zn kamertje en aangezien het 18 hoort te zijn...
's Avonds,als we nog steeds op stap zijn,doe ik hem natuurlijk wel kleertjes aan.

Liefs,
Lina & Senne (11-12-2006)

Ze hebben ook leuke romperpakjes bij hans-textiel. Een soort rompertje met kleine pijpjes. staat erg schattig en ik lekker luchtig. Ik vind het ook moeilijk hoor,het is bij ons boven 26 graden (zit een thermometer op de babyfoon) ik heb nu een dun slaapzakje met een lakentje.Teun is toch al zo`n zweetertje.
Groetjes Mikkie.

Ik doe mijn dochtertje als we weggaan gewoon een dun broekje met een t-shirtje/topje met spagettihelpjes aan. Of een jurkje.
Thuis of op het kdv of in bed gewoon in de romper, en gisteren inderdaad zelfs naakt laten spelen!

Terug
Bovenaan