warmte en migraine

Haii meiden,
Wat een warmte de afgelopen dagen he? Gelukkig dat we nog niet met een dikke buik lopen maar waar ik wel vreselijk veel last van heb is migraine. Normaal heb ik al chronische hoofdpijn dus dat betekent 24 uur zeurende hoofdpijn ( heb ik al een jaartje of 15)
De hoofdpijn was echt voor de helft minder tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap maar sinds vorige week met die warmte is het erg..echt een soort migraine.
Liggen of slapen helpt dan meestal niet.
Herkennen jullie dit, hebben jullie er last van en wat doen jullie eraan?
Als het echt niet gaat neem ik wel een paracetamol, ik heb begrepen dat dat niet bij het kind komt.
Tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik ook dagelijks paracetamol moeten slikken, niet erg voor het kind maar wel voor jezelf natuurlijk dus dat probeer ik zo min mogelijk te doen.

ik heb ook erg veel last van de warmte gehad en daardoor ook met hoofdpijn gelopen, loop er nu ook nog steeds mee, maar wat vervelend dat het bij jou zo erg is. hoop dat het van de week als het weer wat koeler word wat minder word bij je, en ik heb begrepen als je zwanger bent dat je dan maximaal 4 paracetamol mag hebben in plaats van 6.

liefs jennefer

Terug
Bovenaan