Warmte

Nu het warmer wordt, heb ik een vraag:
Mijn zoon van 5 mnd. is bepaald geen koukleum, hij heeft het eerder te heet dan te koud. Normaal gesproken slaapt hij in zijn pyama (met lange mouwen en een broekje) in een slaapzak. Sinds een paar weken slaapt hij in een zomerslaapzakje omdat hij een keer kletsnat van het zweet wakker is geworden in de winterslaapzak.
Hij slaapt in een kamertje dat vrij snel warm is omdat de zon aan die kant van het huis ondergaat. 's Middags doe ik daarom zijn gordijnen al dicht om de ergste warmte tegen te gaan.
Nu vraag ik met af of ik hem enkel in zijn romper kan laten slapen 's nachts.
Of zijn de nachten hier nog te koud voor?
Hij slaapt de laatste 2 dagen ook erg slecht en voelt dan vrij warm aan.
Wie weet raad?
Alvast bedankt, groetjes Nadia
 
Hoi Nadia, Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde. Ik heb ze vandaag voor het eerst in de zomerslaapzak met een pakje met korte mouwen. Maar als het nog warmer wordt laat ik ze zeker alleen in een rompertje slapen. Beter te koud als te warm! Groetjes
 
Ik ben het eens met bovenstaande, stel dat hij het 's nachts koud krijgt zal hij waarschijnlijk wel gaan brullen en dan kan je altijd nog een dun dekentje over hem heen leggen.
Groetjes Esther
 
Mijn zoontje slaapt in een zomerslaapzak, t-shirt met korte mouwen over een rompertje. Hij heeft dan verder geen broek aan. Ik heb de indruk dat hij hier prima mee slaapt.
 
Laatste anoniem, mag ik vragen waar je die pyama gekocht hebt? Ik zie alleen maar van die complete pakjes, maar geen pyamaatjes met een broekje en shirtje.
Alvast bedankt hè!

Groetjes Nadia
 
Hoi Nadia, ik ben niet de laatste anoniem, maar heb bij de Wibra wel eens zoiets gezien. Zelf vind ik voor 's nachts die aan 1 stuk juist erg fijn. Hopelijk heb je er wat aan. Groetjes Laura
 
Bij de Hema kan je pakjes kopen zonder mouwen en broekspijpjes. Die heeft mijn zoontje van 6,5 maand nu 's nachts aan zonder een rompertje maar wel in een zomerslaapzak. Gaat super hij slaapt van 20:00 tot 08:00. Succes.
 
Terug
Bovenaan