Nu het warmer wordt, heb ik een vraag:
Mijn zoon van 5 mnd. is bepaald geen koukleum, hij heeft het eerder te heet dan te koud. Normaal gesproken slaapt hij in zijn pyama (met lange mouwen en een broekje) in een slaapzak. Sinds een paar weken slaapt hij in een zomerslaapzakje omdat hij een keer kletsnat van het zweet wakker is geworden in de winterslaapzak.
Hij slaapt in een kamertje dat vrij snel warm is omdat de zon aan die kant van het huis ondergaat. 's Middags doe ik daarom zijn gordijnen al dicht om de ergste warmte tegen te gaan.
Nu vraag ik met af of ik hem enkel in zijn romper kan laten slapen 's nachts.
Of zijn de nachten hier nog te koud voor?
Hij slaapt de laatste 2 dagen ook erg slecht en voelt dan vrij warm aan.
Wie weet raad?
Alvast bedankt, groetjes Nadia
Mijn zoon van 5 mnd. is bepaald geen koukleum, hij heeft het eerder te heet dan te koud. Normaal gesproken slaapt hij in zijn pyama (met lange mouwen en een broekje) in een slaapzak. Sinds een paar weken slaapt hij in een zomerslaapzakje omdat hij een keer kletsnat van het zweet wakker is geworden in de winterslaapzak.
Hij slaapt in een kamertje dat vrij snel warm is omdat de zon aan die kant van het huis ondergaat. 's Middags doe ik daarom zijn gordijnen al dicht om de ergste warmte tegen te gaan.
Nu vraag ik met af of ik hem enkel in zijn romper kan laten slapen 's nachts.
Of zijn de nachten hier nog te koud voor?
Hij slaapt de laatste 2 dagen ook erg slecht en voelt dan vrij warm aan.
Wie weet raad?
Alvast bedankt, groetjes Nadia