Warmte

Hee hoi allemaal!

Wat doen jullie allemaal om jullie kindje koel te houden tijdens deze warme dagen?..

Onze zoon wil overdag maar weinig slapen door de warmte,alleen smorgens als het nog koel is wel.

hij is nu bijna 11 weken oud en dacht als ik hem nu eens in het zwembadje doe in de tuin samen met mij en dan gewoon warm water zou dat kunnen?of is hij hier nog te jong voor?

Groetjes
 
Het kan wel denk ik: het is buiten warm genoeg. Kijk wel uit voor tocht!
Veel kun je niet doen... niet te dik aankleden en veel laten drinken... lekker de koelste plekjes opzoeken...
 
Ik denk ook wel dat het kan, in de badkamer is het geen 30 graden. Inderdaad alleen oppassen met tocht.
Alleen een romper aan of pamper en geen dekentjes ofzo gebruiken.
Verder rustig aan.
Misschien als je hem vast houd een handdoek ofzo tussen jouw blote arm en zijn blote lijfje anders zweet het zo.
 
geen probleem ik ga morgen ook lekker in badje bij ons onder de veranda en idd alleen romper aan of pamper maar ben erachter dat romper prettiger is ivm zweet die neemt het op en anders een handdoek over het boxkleed zodat die het vocht opneemt ook het verduisterings gordijn dicht houden helpt in het kamertje.. verder drinkt mijn dochtertje van 10 wk tussendoor water maar niet teveel want anders hoeft ze haar voeding niet meer..

succes
 
Nog een andere tip:
Wat ik met mijn kids vaak deed (en bij de jongste nog doe) als het zo warm is, is een spuuglap nat maken onder de koude kraan en deze als 'speelgoed' geven. Of af en toe even lekker op het bolletje leggen en/of armen en benen deppen.
Werkt heerlijk verkoelend!
 
Terug
Bovenaan