Warmte

Hallo ik ben nu 21weken en 1dag..
mijn vraag is duss.
heb het elke dag zo warm
maak niet uit wat ik aan trek...
kan dat een teken zijn dat ik last heb van hoge bloed druk of heeft het gewoon met zwangerschap te maken???
vind het wel irri eerlijk gezegt
ik hoop snel te horen.
want ik ben wel benieuwt
bedankt allemaal alvast..
groetjes jjennyy
 
Ik kan je geruststellen: het hoort bij je zwangerschap! Je lichaam is beter doorbloed en stookt het vuurtje ook wat hoger op dan normaal! Niets om je zorgen over te maken. Klachten die op hoge bloeddruk duiden zijn vlekken voor je ogen en hoofdpijn. Later in je zwangerschap moet je daar alert op zijn, zeker als daar een bandgevoel rondom je middenrif kijken komt. Dan kan het duiden op het Hellp-syndroom.
 
Pfff herken het wel ja.. lijken soms wel opvliegers. Haha hormonen he? Ik slaap ook vaak zonder deken snachts.
Succes ermee
 
maar sinds paar dagen heb ik ook hoofdpijn want krijg ook de ene shit achter me aan enzo.
en aangezien stress neit goed is..
weet ik niet wat ik meot doen
maar idd zijn wel de hormonen merk ik ook zeker hahahaa
 
Ook hier veel last van warmte hoor! gelukkig is het geen 30 graden meer! Misschien even je verloskundige vragen wat je met die hoofdpijn aan moet? Ik heb ook veel hoofdpijn en dat kwam door mijn lage bloeddruk!
 
ja had laatst bij me controle 135/55 maar me verloskundige zei ja hoort bij mij enzo en dat het geen kwaad kan voor de kleine alleen dat ik wel duizelig kan zijn maar ja ze zei ook komt door me zwangerschap en dat ik veel moest drinke wel 2liter:)
dus is op gelost:p
 
hoi hoi,

ik merk dat nu vooral mijn buik, borsten en bovenbenen enorm veel warmer zijn als voor mijn zwangerschap. ik snapte het zelf eerst ook niet en heb ergens op dit forum ook al een topic gestart over deze vraag ( zooooo warm) en kreeg inderdaad de zelfde antwoorden, hihi.
ach ik denk, de winter komt er aan en alle warmte is dan welkom. ;)
 
Terug
Bovenaan