Warmte

Hoe gaan jullie kleintjes met de warmte om?

Ethan heeft er erg last van. Hij is de hele middag huilerig wil alleen maar bij me liggen en heeft zelfs na de borstvoeding flink gespuugd iets wat hij nooit heeft gedaan.
Hij ligt nu eindelijk te slapen bij me op de arm.. Ben blij dat het van de week weer minder word vandaag kwam het kwik gewoon tot 23graden

Hier geen last. Probeer hem niet te warm aan te kleden maar kijk uit want in de schaduw en de wind kan nog erg fris zijn!! Korte romper met een shirtje met lange mouwen bijv!! Let wel op hè nu is het nog lente en het gaat nog zomer worden en dus nog veel warmer!! Hopelijk gaat snel wat beter! Sneu hè als ze egens last van hebben!

Liefs Tamara

Buiten was bijna geen schaduw dus hij is lekker binnen gebleven daar was het koeler ik had hem een mouwloze romper aangedaan met dunnere shirt en broek sokjes heb ik op een gegeven moment uit gedaan.

Jeetje joh! Zo heb ik t niet ervaren dat t zo heet was. Vervelend als de kleine t zo warm heeft! Nou lekker zijn sokkies uit en niet te veel kleertjes aan!!

Nou, ik zou eigenlijk denken dat het niet warm genoeg was om je niet lekker te voelen, vond het eerder aangenaam!
Ik zelf kan niet goed te hitte, maar dan moet het toch echt zo heet zijn als afgelopen zomer een aantal keren was!
Misschien had hij gewoon een mindere dag en had het niks met de warmte te maken!

Hier was het erg warm in de auto vooral toen we Margo van de BSO gingen halen. Ik had in eerste instantie Connor nog wel een jasje aangedaan, maar dat was echt veeeeeel te heet!
Hier in de polder waait het altijd eigenlijk, dus je moet wel uitkijken met meteen zonder jas en korte mouwtjes.
Connor leek er zelf weinig last van te hebben hoor, hij wilde alleen wel een half uurtje eerder eten.

Liefz Esz

Ethan heeft vannacht en vanmorgen er nog last van gehad maar nu is hij weer de oude..

heb vanmiddag bij de cb wel gevraagd of het door de warmte kon komen ze zei wel dat het zou kunnen.
maar ze denkt eerder dat hij door de warmte dorst heeft gehad en daardoor te veel dronk aan de borst en daar krampjes van kreeg

Terug
Bovenaan