Warmte...

Pfff, ik hoop niet dat we de hele zomer veel warmte gaan krijgen, want ik geloof dat ik er niet zo goed tegen kan...
Net even wat boodschapjes gedaan, maar snel weer naar huis want kreeg het gevoel steeds flauw te gaan vallen. Ik drink veel water, maar de extreme warmte vraagt veel van me... Maar lekker in de schaduw met heel veel ijsjes zitten lijkt me een goede oplossing!

Jullie hier ook zo'n last van?
 
En karnemelk of bouilion drinken,daar wordt je niet zo flauw van als van alleen water.Of n lekkere kruidenthee als je daar van houdt.In ijsjes zitten wel veel suikers enz... En waar mogelijk in de ochtendkoelte de zwaardere dingen doen zodat je op t heets van de dag rusten kan. Ik zelf vind t ook heerlijk om met mn voeten in een koud badje te gaan.Succes hoor!!
 
Hier valt het nog mee! Gelukkig...wel sneller moeie benen met die warmte, maar verder mag ik nog niet klagen! Ik hoop dat ik er de hele zomer zo goed tegen kan want dat is waar ik deze zwangerschap het meest tegenop zie.....de hitte. Ik hoop zooooo dat er hier boven ons huis (zodat de rest van Nederland wel een mooie zomer heeft) een dikke (regen)wolk hangt :)
 
Met mij is het elke dag verschillend. De ene keer vind ik het lekker de warmte en heb ik er geen last van. En de andere keer is het zo vervellend die warmte. Het eerst wat ik dan denk. Kan ik niet even naar het zwembad.
 
Hier in huis is het lekker koel. Gistermiddag lag ik zelfs onder een dekentje op de bank te slapen... Maar vooral in winkels, op m'n werk en in de auto heb ik er wel last van. En van de airco op m'n werk en in de auto wordt ik altijd snel verkouden, dus die laat ik liever uit.
Behalve de tips die al gegeven zijn, kan ik eigenlijk niets nieuws bedenken. Maar ik hoop ook dat het niet zo heel erg warm wordt deze zomer. Ik kan sowieso al slecht tegen warmte.
 
Ik merk het zeker wel, maar ik denk dat je op het ergst met verlof bent en dan ook meer redn hebt om niets of veel minder te doen, en dus je rust te pakken. ik denk dat dat best meevalt, want als we verder waren moeste we doorwerken! ik moet eerlijk toegeven, ik heb nog geen kinderen dus ik k'an ook mijn rust pakken. Het enige waar ik tegen op zie is dat het bij ons boven en de babykamer heel heet wordt, hoe je dan de baby op temperatuur moet houden?!
 
@Aaltje, dat is idd lastig zo'n kleintje met warmte, maareh, een tipje voor als t echt smoor is; alleen een rompertje aantrekken en onder een dun lakentje of hydroluier toedekken.Toe dekken is heel belangerijk, want die hele kleintjes houden de warmte slecht bij zich, en als je slaapt dan koel je toch af hoe warm t ook is ivm bloedsomloop.Verder zeggen ze altijd, baby net zo aankleden als je je zelf aantrekt...En voldoende drinken. Ach hopelijk is t in augstus niet meer zo extreem heet...
 
Vorig jaar begon ook best warm. Toen mijn dochter geboren was leek de zomer voorbij. Ik ben nu 10 dagen na de 1e verjaardag van de jongste uitgerekend, dus die warme periode heb ik nu voor de 2e keer. Op zich kan ik er goed tegen, gelukkig.

Mijn dochter van 9 mnd ligt soms ook in een romper in een dunne slaapzak of onder een lakentje. Denk niet dat het voor de pasgeboren baby's straks nodig is kwa warmte.
 
Terug
Bovenaan