warmte

ons kleintje ligt op het noorden met zn slaapkamertje dus daar is het vaak wel koel.
Heb hier de hele dag alles dicht, en de gordijnen ook potdicht gehad, dus het valt beetje mee.
Het is nu 22 graden in huis.

Vanacht koelt het weer af en morgen is het weer fris dus is de warmte ook zo weer verdwenen,

Liefs Marina

hier geen idee waar de kamer op ligt. heb daar geen verstand van maar in de middag staat de zon erop
ondanks dat alles dicht zit.
er komt zo onweer en regen aan hier dus dalijk lekker afkoelen hier in zutphen

door de warmte wil jorn helemaal niet slapen... niet in de kinderwagen, niet in bed. zelfs niet op de arm... hij heeft over de hele dag misschien 1 uurtje geslapen voor de rest was hij wakker en best wel een beetje vervelend... nu eindelijk ligt ie 20 minuten te slapen... pff dat was een lange dag.

hier hebben wij wel heerlijk geslapen. Dykra en ik hebben samen geslapen vanmiddag van 12.00 tot 15.30 uur. Heerlijk! O wat ga ik dat missen als ik over 3 weken weer begin met werken :-(

Hier een kamertje op het noord-oosten dus de 'koude' kant van het huis. Vanmiddag na 13 uur het raam open gezet en toen ie ging slapen pas dichtgedaan (20 uur). Gewoon met een romper met lange mouwen in zijn slaapzakje slaapt ie heerlijk! Gewoon jammer dat ik 'm zo moet wakker maken om nog ff te eten voor de nacht :-(
En Kelly, jij hebt dan een kamer op het zuiden als de zon daar 's middags staat.
Welterusten allemaal voor straks!

Onze Jochem heeft er eigenlijk geen last van gehad.
Hij heeft niet meer/minder geslapen dan normaal.
Zelfs nog in de kinderwagen lekker buiten in de schaduw.
Vanacht heeft tie heerlijk alleen in een romper en zijn slaapzak geslapen met een dun dekentje......

Terug
Bovenaan