warmte

hoe komen jullie ukkies deze warme dagen door?

Isabella ligt in een Pacco bakerdoek gewikkeld, en draagt dan alleen haar luier, maar zelfs dan ligt ze te zweten. Zonder bakerdoek is bij haar helaas geen optie.

Haar kamertje staat precies op het zuidwesten. ondanks een zonnescherm, is het toch 26 graden in haar kamertje. Raam alleen even open in de avond en ochtend als ze haar voeding (beneden) krijgt.

Het liefst heb ik haar op haar eigen kamertje, vanwege de onrust die ze snel heeft. Of zal ik haar dan toch maar met wieg en al op een andere (koelere) kamer leggen?

Zie nu al op tegen dit hete weekend.

Kun je de kinderwagenbak niet op een koelere kamer zetten? Dan kun je haar daar overdag inleggen en 's avonds haar kamertje luchten. Dan kan ze 's nachts lekker op haar eigen kamertje slapen. Wij hebben airco op de slaapkamers behalve de babykamer. Dus overdag ligt hij in de wagen beneden en 's nachts in zijn wieg. Het is hier boven niet te houden zonder airco. Het was van de week al 30 graden op de kamers.

Hey,

wij hebben een ventilator op haar kamertje gezet, het is er op dit moment 32 graden gelukkig slaapt ze wel! Overdag ligt ze of in de wagenbak, box of campingbedje net waar het het koelst is en waar wij op dat moment zijn.

Gelukkig wordt het volgende week weer minder warm!

Ik vind het maar niks die hitte met die kleintjes... Op Joep z'n kamer is het nu 28 graden en ik ben toch wel een beetje bezorgd op z'n tijd... Ik ga regelmatig even bij hem kijken... Gelukkig neemt de extreme hitte morgen af, hoop dat het vanavond ook een beetje afkoelt!

Succes nog even...

Hier ligt de kleine ook in de box te slapen. Het is bij haar ook bijna 30 graden op d'r kamer. Tijdens de kraamweek was het daar ook zo warm en toen kreeg ik van de kraamverzorgster het advies om haar beneden (of ergens waar het koeler was te leggen) Ondanks dat ook zij niet slaapt zonder de puckababy, gaat het prima in de box.

Zal wel blij zijn als deze extreme warmte voorbij is. Het valt niet mee om met deze warmte je kindje bij je te hebben. Zelf leg ik maar een hydrofielluier tussen haar en mij in of op mijn arm tijdens het fles geven.

ohwww....hier ook zo een warm- weer- elende!
Voor die kleintjes is het inderdaad helemaal niks.

s Ochtends slaapt ze nog op haar kamertje maar daana echt niet meer.
Zeg mou zelf..je kuntzelf ok niet lekker slapen met die hitte.
Laat staan zo een kleintje!
Het is nu 30 graden op haar kamer en normaal slaapt ze dus ook in een puckababy, maar ja.

Een nacht wisten we niet wat we moesten en sliep ze alleen maar in haar schommelstoel.
Niet verantwoordt misschien maar ze sliep wel!
Dus maar laten gaan.
Gisteravond was het natuurlijk nog heter en toen hebben we de campingbedje in de woonkamer gezet waar het 5 graden koeler (hahah) is en zachtjes de ventilator aan en dat ging goed.
Ze was maar een uurtje eerder wakker dan normaal!

Alleen ik vond dat ze gisteren maar weini dronk...
Dus ff in de gaten houdn.

Ik kan niet wachten tot woendag want dan kunnen we ees lekker alles door laten waaien!

pfff, norah is superveel wakker. Ook wil ze continu aan de borst. iedere 2 uur zeker. Alleen snachts red ze het 4 uurtjes zonder. Hoop echt dat het snel beter wordt. M'n borsten vinden het niet leuk meer ;)

Ben zo blij dat de hitte weg is! Ze slaapt nu gelukkig een stuk beter!

Thanks voor jullie reacties, fijn om te horen dat jullie het ook zo vervelend vonden!

Terug
Bovenaan