was dat alles?

A

Anoniem

Guest
Zondag helemaal blij, eindelijk ongesteld en we zouden er weer voor kunnen gaan, maar het heeft nog geen 2 dagen geduurd. Normaal ben ik toch wel 5 dagen heftig ongesteld met allerlei kwaaltjes. Nu geen migraine, verstopping, zere borsten of krampen en ineens gestopt en geen rotzooi meer. Weinig bloedverlies terwijl ik normaal zo hard vloei. Zou het niet erg vinden als dit het was. Niet dat ik zou klagen als het zo zou blijven maar was het dan wel echt een menstruatie?

hey meid...

kan wel een gewone menstruatie zijn hoor....
Zelf ben ik ook meestal maar 2/3 dagen ongi en dan is het weer over.... moet er zelfs heel goed om denken dat ik ongi wordt want heb eigenlijk helemaal geen ongi kwaaltjes voor die tijd...

liefs

volgens mij is het wel een echte menstruatie geweest.. heb weleens gehoord dat er meiden zijn die eerst een week ongesteld waren en daarna maar 1 dag.. en ook gewoon zwanger geworden..
Het kan dus zeker wel!!
Heel veel sucseks!

Liefs

Kan geen goed antwoord op je vraag geven... Zit zelf sinds 2 maanden ook behoorlijk te rommelen met mijn eisprong (heel dicht tegen mijn ongi aan) en mijn ongi die de ene keer een week heel licht is en de volgende keer 3 dagen heel erg zwaar. Pfff... waar is nou die gebruiksaanwijzing van ons lichaam??

Succes! Ik hoop op een mooie zwangerschap voor je!

X

Terug
Bovenaan