was dat een slijmprop (of deel ervan)?

Vanmorgen verloor ik een waterige witte slijm (sorry voor de uitleg, maar het leek op snot). Het was in verhouding het verliezen van afscheiding de afgelopen maanden behoorlijk veel.
Er zat geen bloed bij.
Was dat een slijmprop, of een deel ervan?

Alvast bedankt
Di Silva
40 wkn 2 dgn

zit jij ook al zo te wachten op het begin? ik ben nog niet eens uitgeteld en kan al niet meer wachten om mijn kindje vast te houden. Heb anderhalve week geleden licht roze afscheiding gehad (op zondagmorgen om half vijf) pffff dacht dat het begonnen was... maar ik wacht nog steeds.

succes straks als het daadwerkelijk begint,
mama_ilse

Ik ben 3 mei 2005 bevallen van een zoon e nik was op 20 april 2005 uitgereknd van senna.Ik verloor mijn slijmprop met 35 weken zwangerschap en ik beviel op 42 weken,ik heb er dus een tijd mee rond gelopen.Je hebt inderdaad je slijmprop verloren.Bij mij was het ook een en al slijm met wat roze afscheiding.Alleen kan het nog een tijd duren voordst je bevalt.Als je de slijmprop verliest dan gaat je baarmoedermond alvast weken.Ik beviel pas 7 weken later.Even afwachten nog.Groetjes esther.Ohhh,pas wel goed op met bacterieen nu hoor omdat je baarmoedermond niet zo'n goede bescherming meer heeft nu.www.schatjuhsenna.mooiste-baby.nl
ochten jullie nieuwsgierig zijn dan staan hier aardig wat fotos van mijn bevalling e neht verhaal.

Terug
Bovenaan