was dat mijn eisprong?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik ben net een maand gestopt met de pil en   na twee weken na mijn eerste ongi dag voelde ik ongeveer 5 dagen lang een vreemd gevoel in mijn onderbuik, ik wilde even weten of dat mijn eisprong was? voelen jullie dat ook zo? mijn collega zei direct: oh, dat is je eisprong. En toen sávonds direct naar bed gegaan (haha) en sindsdien heb ik gevoelige tepels, zou dat kunnen betekenen dat ik zwanger ben? of slaat dat nergens op? Ik moet as donderdag ongi worden. Ik ben benieuwd.

xxxies Jolanda

ja denk wel dat dat je eisprong is geweest
en of je zwanger bent dat is moeilijk te zeggen gevoelige borsten of tepels kun je ook voor een menstruatie hebben
succes!

Hoi Jolanda,

Ik denk inderdaad ook dat dat je eisprong is geweest. Maf he, dat je dat kunt voelen?

Ook ik ben een maandje geleden gestopt met de pil, ook m'n eisprong gevoeld 14 later en daarna megagevoelige tepels. Zo erg had ik het nog nooit gehad. Vandaag had ik m'n NOD en de RD zijn inderdaad gearriveerd vanochtend, keurig op dag 28.

Volgens mij kun je er geen peil op trekken als je net met de pil gestopt bent. In ieder geval weet ik dat ik m'n lichaam bijna weer helemaal opnieuw heb moeten leren kennen. Uiteraard zal ik wel voor je duimen aanstaande donderdag, je weet 't tenslotte maar nooit....

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan