Was dit het? (Miskraam)

<p>Hoi allemaal.</p><p>Afgelopen nacht heb ik steeds buikpijn en wat bloedverlies gehad. Vanochtend in 1 keer veel bloedverlies en 3 behoorlijke stolsels. En nu heb ik alleen nog een zeurderige buikpijn, maar niet pijnlijk of iets dergelijks.</p><p> </p><p>Was dit de miskraam? Of moet ik nog meer verwachten? <br /><br /></p>

Ik zou je verloskundige even bellen, misschien dat je dan een echo kan krijgen om even te controleren. Sterkte!

Ik weet al dat ik zit te wachten op een miskraam. Afgelopen maandag bij de termijn echo te horen gekregen dat het hartje al 4 weken is gestopt met kloppen. 

Dan lijkt dit me de miskraam, maar alsnog zou ik wel even laten controleren, na de bloeding, of alles schoon is in je baarmoeder....sterkte

Ik weet niet hoe ver je was, maar mijn ervaring was dat hoe verder je was in de zwangerschap hoe meer je bloed. Mijn miskraam met 6 weken leek op een heftige ongesteldheid en was met 5 dagen bloeden 'over'. Met 11 weken was de miskraam opgewekt, kreeg ik een avond lang heftig bloedverlies, verloor grote stolsels en drie dagen later nog één grote stolsel. Met 7/8 dagen was het bloeden helemaal over. Omdat deze opgewekt was moest ik 1,5 tot 2 weken later via een echo laten controleren of alles weg was. Als ik jou was zou ik na het weekend even bellen met je verloskundige voor een controle echo om te kijken of alles inderdaad weg is.
Ah, en heel veel sterkte toegewenst. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en heb je veel steun aan je omgeving.

Terug
Bovenaan