was dit nu een eisprong?

he meiden, ik weet niet of iemand dit weet maar ik voel nooit mijn ei sprong alleen had ik afgelopen woensdag last van onder in mijn rug ( links) en trok door naar mijn benen en naar de voorkant ( soort menstruatie pijn) daarna ha dik s avonds een flinke steek in mijn buik n toen was het over , kan het een ei sprong geweest zijn? als ik van 14 dagen uit ga, na mijn 1ste dag van mijn menstruatie dan heb ik de 24ste van deze maand een eisprong maar aangezien ik als ik de pil niet slik maar 6 keer per jaar een eisprong heb is dit heel lastig te bepalen, heb wel dinsdag geklust maar daarna niet meer, weet iemand dit of kan mij een tip geven?

liefs mama van sharon

Hoi Sharon,

Ik heb ook een heel lange en onregelmatige cyclus, maar ben er door temperaturen achter gekomen dat ik wel een eisprong heb. Als je dat doet weet je in ieder geval wanneer je er net een hebt gehad, misschien een idee?

liefs,
Maaike

he meis, het gaat niet zo zeer dat ik wil weten wanneer ik moet klussen maar was gewoon benieuwd, aangezien we voor de 2de gaan en bij de eerste ook pas na 1 jaar gelukt is zien we nu ook wat er gaat gebeuren, maar aangezien ik nu al 2 miskramen achter elkaar heb gehad ( 1 maand ertussen) vroeg ik het me nu gewoon af.

liefs mama van sharon

De meeste vrouwen voelen hun eisprong niet, ik voel het namelijk ook niet! Het kan natuurlijk wel, het wordt soms ook verward met een innesteling.

Succes en hoop dat je snel zwanger bent!

Liefs Vic

Terug
Bovenaan