was eigenlijk vandaag uit gerekend

wel een raar idee was vandaag eigenlijk uitgerekend.
maar mijn zoontje is vandaag al weer 3 weken oud.
en ik heb vandaag mijn eigen verjaardag gevierd aan gezien ik de 10de jarig was.
was het eigenlijk niet van plan maar ik voel me al weer zo goed dat ik dacht waarom ook niet.
met jayden gaat het ook allemaal goed.
hij komt lekker aan en begint wat voller te worden.
zijn kleertjes beginnen ook wat te klein te worden (maatje 50). hij is ook erg makkelijk, hij gaat de hele dag van hand tot hand en hij slaapt lekker door ondanks de herrie die er om hem heen is.
heb hiermee wel erg geboft, het is een heel makkelijk en tevreden kind.
hoop dat het met jullie kindjes die al geboren zijn ook allemaal goed gaat en dat ze zo lekker makkelijk zijn.

groetjes angelique

Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Goed te horeen dat jullie je zo goed voelen en dat Jayden zo'n makkelijk mannetje is!!
Geniet er maar lekker van! Enne.... dan nu maar lekker shoppen voor maat 56/62. Voorjaarskleding scoren!!

Greetz Esz

Vreemde gedachte he, vandaag was de dag... maar je kleine kereltje is er al 3 weken!
Fijn dat hij het zo goed doet! mooi tevreden mannetje!
Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Liefs anneke

dank jullie wel voor de felicitaties.
ik denk dat ik inderdaad morgen nog even op pad ga om kleertjes er bij te halen in maatje 56.
en ik denk dat ik ook al vast ga kijken voor maatje 62, weet alleen niet of ik voor deze maat al moet kijken bij de zomer spullen. je weet maar nooit hoe snel hij groeit natuurlijk.
maar ik kijk wel even en anders laat ik de maat 62 nog maar even voor wat het is en dan kan ik tegen die tijd wel kijken als hij uit maatje 56 groeit. heb ik ook weer een reden om te shoppen. hihihi

groetjes angelique

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijn dat het zo goed gaat met jouw en je knulletje.

Persoonlijk houd er wel van als kleertjes ruim zitten, makkelijker met aan en uitkleden.
Zou in de winkel de kleertjes gewoon even voor je mannetje houden en zo kijken welke maat je neemt.

Succes met shoppen...
Liefs Marina

Terug
Bovenaan