Was het maar alvast eind mei

Ik ben het echt zo ontzettend spuugzat dat zwanger zijn. Ik kijk zo uit naar de bevalling.
Ik voel mij gewoon rond uit klote. Ik ben heel erg moe moet vaak huilen ben chagerijnig heb hyperventilatie aanvallen.
Ik wil dat allemaal niet. ik zou ook een klein al is het maar een mini roze wolkje willen.
Het liefste zou ik onder de dekens willen kruipen en er pas eind mei weer ondervandaan willen komen.

Zo dat lucht een klein beetje op.

ik kom van maart maar wil wel even reageren.
ik heb er nu niet veel last van maar hyperventilatie is een ramp. heb dit al 8 jaar en heb eigenlijk altijd gehad dat het erger werd met zwanger zijn. nu gelukkig niet (ff afkloppen) durfde zelfs de straat niet op of auto te rijden. of ergens lopend naar toe. bij de verloskundige of in het ziekenhuis was een ramp! werd er knetter van! vaak word het dus erger als je hormonen in de weer zijn. heb het bijv ook als ik ongesteld ben,
nou meid heel veel succes probeer je hoofd koel te houden ik weet hoe klote het klinkt. maar je moet toch nog even.. heel veel succes

Kan begrijpen dat je er doorheen zit als je je zo ellendig voelt! Probeer voor ogen te houden waar je het voor 'doet' en hoe mooi het is om uberhaupt een kindje te kunnen krijgen!
Sterkte en nog even volhouden!

Heb je wel eens gedacht aan zwangerschapsyoga? Hierbij leer je ademhalingstechnieken en leer je ook rekoefeningen waardoor je meer ruimte creeert in je romp.

bedankt voor jullie reactie.

Vandaag heb ik mijn schildklier laten testen via een bloed test. nog ff afwachten. Er is een hele kleine kans dat daar de vermoeidheid door wordt veroorzaakt. tip van een collega.

ik hoop ook echt op een beetje mooi weer want toen vanmorgen het zonnetje scheen werd ik daar toch wel een beetje blij van.

zwangerschaps yoga doe ik inderdaad al dat vindt ik echt lekker. Mijn hyperventlatie komt meestal als ik heel erg overstuur ben en moet huilen. op dat moment is het best lastig de goede technieken herrinneren.

groetjes

Terug
Bovenaan