Was het maar volgende week....

Hoi meiden,
Ik ben erg stom geweest. Ik heb denk ik mijn NOD op 31 juli. Maar ik heb van die vage klachtjes en ik dacht laat ik alvast maar even een CB er tegen aan gooien. Ik had hem alvast gekocht voor volgende week.... Maar ja als dat ding in huis is, dan kan ik me niet inhouden en plas ik er overheen. Een vette min natuurlijk!! Ik hoop dat de volgende + is! Dit zijn mijn (misschien wel psychische) klachten:
heel af en toe misselijk en draaierig, gigantische koppijnen, steekjes onder in mijn buik, rechts net boven mijn lies en zin in klussen. Miscchien herkennen de zwangere vrouwen onderons iets? Ik wacht nu twee weken met testen (denk ik...)
Slaap lekker meiden. En BIBI gefeliciteerd, super dat je zwanger bent!
PS Mag ik op het NOD lijstje Juul?
groetjes San

mijn menstruatie loopt ook erg onregelmatig ik ben nu weer 5 dagen overtijd en heb een test gedaan die dus weer negatief was,die dingen werken bij mij pas als ik ongeveer 10 weken zwanger ben maarja ik kan me dus ook niet bedwingen.
ik wacht nog een week en nu maar hopen dat het niet weer eindigt in een miskraam,dat zou de derde zijn groetjes m

ik heb mijn nod ook 31 juli, maar ik heb andere klachten(zie mijn topic)! nou ja, ik hoop voor je dat die test over 2 weken iets anders uitwijst ;)

heel veel succes meid

Hallo San(1),
Leuk een naamgenoot erbij!!

Weet je wat het is....HET KOST ONS EEN VERMOGEN AAN ZWANGERSCHAPS TESTEN ZO!!!

Probeer te wachten tot minimaal 2 aug....dan ben je een dag overtijd...
En je weet het het kan zijn dat er nog niet genoeg hormonen in je lichaam zitten......en is je gevoel wel goed maar wijst de test dat nog niet uit!

Succes.

Terug
Bovenaan