was het maar woensdag!

Word gek van mezelfOverdags gaat het wel, maar savonds als ik in bed leg, leg ik alleen maar te denken aan de echo die ik woensdag zal krijgen.Ben zo bang dat ze niks zullen zien,...denk dat dat een litteken is van de echo's van de miskramen.Tot nu toe, gaat het eigenlijk wel goed, geen bloed verlies, voel me goed zwanger alleen die angst word er stapel gek van!Ik zit ook steeds te denken, scheelt maar een dag hoor,...waarom ik niet dinsdag heb gezegd ipv woensdag,....Pfff
Hopelijk gaan deze dagen snel voorbij en krijg ik een goeie bevestiging!Ik hoop dat de onzekerheid weg of minder word als ik daadwerkelijk iets zie zitten!!!!
Hopelijk kan ik met een gerust hart op vakantie, vrijdag lekker een weekje naar drenthe,...maar kan er nog niet naar toe leven, omdat ik alleen die woensdag voor ogen heb!
Sorry voor mn geklaag, maar moest het ff kwijt!
Liefs nance

Meis..het is allemaal zo herkenbaar.
Ik heb voor volgende week woensdag een afspraak voor een echo en ik kan ook niet wachten tot het zover is.
Ik voel me op en top zwanger en heb het gevoel dat het helemaal goed is maar toch..een kloppend hartje is toch "het"bewijs he?
Wij gaan de week erop met ons gezinnetje een weekje op vakantie en het zou zo fijn als we dan een kloppend hartje hebben gezien.
Hoe laat moet je woensdag?

Spannend, wie weet krijg je ook wel een tweeling.... Nee je moet nooit teveel wensen, een gezonde uk op de echo van woensdag is ook al heel mooi. Ik begrijp dat je je druk maakt hoor, alleen ik geloof dat de meeste miskramen de eerste weken plaatsvinden. Geniet van je echo, een bewegend babytje te zien... Ik moet nog zo lang wachten nog ruim 1,5 weken. Ben morgen 8 weken zwanger. Ik ben niet zo onzeker, ik ben vooral misselijk en moe.
Ook geen pretje, ik drink veel soep, ik weet dat er veel zout in kan zitten maar ik knap er zo van op.
groetjes,
Elise

Ik heb volgende week woensdag een echo.
Ik ben a.s donderdag 9 weken...ik heb ook al eens een miskraam gehad bij 6 weken maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het dit keer helemaal goed zit.
Ik voel me op en top zwanger.
Als ik trouwens misselijk ben neem ik een paar slokjes melk, normaal drink ik geen melk maar het helpt goed.
Het avond eten gaat er helemaal niet in en bij jou..

Terug
Bovenaan