Word gek van mezelfOverdags gaat het wel, maar savonds als ik in bed leg, leg ik alleen maar te denken aan de echo die ik woensdag zal krijgen.Ben zo bang dat ze niks zullen zien,...denk dat dat een litteken is van de echo's van de miskramen.Tot nu toe, gaat het eigenlijk wel goed, geen bloed verlies, voel me goed zwanger alleen die angst word er stapel gek van!Ik zit ook steeds te denken, scheelt maar een dag hoor,...waarom ik niet dinsdag heb gezegd ipv woensdag,....Pfff
Hopelijk gaan deze dagen snel voorbij en krijg ik een goeie bevestiging!Ik hoop dat de onzekerheid weg of minder word als ik daadwerkelijk iets zie zitten!!!!
Hopelijk kan ik met een gerust hart op vakantie, vrijdag lekker een weekje naar drenthe,...maar kan er nog niet naar toe leven, omdat ik alleen die woensdag voor ogen heb!
Sorry voor mn geklaag, maar moest het ff kwijt!
Liefs nance
Hopelijk gaan deze dagen snel voorbij en krijg ik een goeie bevestiging!Ik hoop dat de onzekerheid weg of minder word als ik daadwerkelijk iets zie zitten!!!!
Hopelijk kan ik met een gerust hart op vakantie, vrijdag lekker een weekje naar drenthe,...maar kan er nog niet naar toe leven, omdat ik alleen die woensdag voor ogen heb!
Sorry voor mn geklaag, maar moest het ff kwijt!
Liefs nance