Was het misschien wel zo?

A

Anoniem

Guest
Ik denk dat ik toch zwanger was...dan wel kort 2 a 3 weken denk ik...

Had de afgelopen 2 mnd een cyclus van 40 dgn...deze maand was dat 30 dgn (vond ik al vreemd) mijn borsten waren aanzienlijk groter maar voelde me niet anders...

Vandaag dag 3...en had al de hele dag erge buikkrampen met steken...maar nu ik net naar de wc ging zag ik (ik weet het erg ouderwets) op mijn maandverband een lang stukje soort vlees van een halve cm breed..klinkt raar maar ziet er echt uit als rauw vlees...en zo'n vies rood slijmerig soort propje met lang ding eraan...dat kan je vergelijken met een erg grote zaadcel zo ziet het eruit..

Dus ik zat zo alles bij elkaar op te tellen....10 dgn eerder ongesteld,grotere borsten..hevige buikpijn...ZOU HET DAN TOCH GEWEEST ZIJN??

Misschien zit ik er wel helemaal naast maar vind het toch vreemd?

het klinkt idd wel wat apart.... ik zou het zelf niet weten. ik heb er (gelukkig) ook geen ervaring mee.....
ik heb wel gehoord dat een miskraam hele heftige krampen geeft en dat je dan met een uurtje of 2 of 3 je vruchtje kwijt bent..... maar of dit bij iedereen zo gaat???? misschien kan je een ha, vk of gyn bellen voor info....

succes!

ik zit nog ff te rekenen. als je zwanger was geweest, had je normaal pas rond de 4 dg zwanger geweest. weet niet hoe groot het vruchtje dan al kan zijn....

Ik zou contact opnemen met de huisarts, het heeft toch inpact op je en dan weet je het zeker.

Hopelijk ben je snel opnieuw en gezond zwanger!

Liefs Vic

Geen positieve test gehad?? Het kan ook een stolsel zijn, zeker als je zolang overtijd bent... maar je weet maar nooit. maar als je geen positieve test hebt gehad, dan ben je ook niet zwanger geweest of maar heel kort. En dan is de vrucht echt niet met het blote oog te zien.
Ik snap je onzekerheid wel. Het kan wel een zwangerschap geweest zijn, maar dan is dit niet de vrucht maar een stolsel.

Sterkte!

Ik vind het toch wel erg klinken als een vroege miskraam hoor. Zo ging het bij mij namelijk ook.
Alleen ik wist wel dat ik zwanger was.

Groetjes Karin

Hetgeen je gezien hebt is te klein voor een vruchtje, maar de rest klinkt als een vroege miskraam.
Zelf ook zoiets meegemaakt. Was zelfs al 2 weken misselijk.
Ik heb gehoord dat dit wel eens voor kan komen. Een eitje kan zich misschien niet goed genesteld hebben of dat er iets anders net niet goed was. Meestal niets om je zorgen om te maken. Dat is de natuur.
Bij mij voelde het wel als een gemis. Ben sinds die tijd ook veel gefrustreerder over zwanger worden.
Tip van Victory is volgens mij een hele goede.
Als bij mij deze ronde ook niet gelukt is ga ik zowiezo en kaart ik dit ook aan.

Heel veel succes.
Ik duim voor je.

Hay,

Ja als het zo kon zijn kon ik idd niet zien dat het een vruchtje is...maar dat is natuurlijk je eerste gedachte;)

Toen ik het zag reageerde ik gelijk hier dus vandaar haha.

De volgende ochtend had ik ook helemaal geen hevige buikbijn meer.

Maar had ook al daarna dingen op internet gezocht dat het bij veel mensen voorkomt en dat ze het niet eens merken..

Ik weet dus niet of het zo was,had het eerst wel opgevangen maar wist daarna eigenlijk niet of ik het wel wilde weten..

Om de reden van Gee, dan denk ik dat ik dan gefrustreerder raak.

Het is in ieder geval zeker dat ik volgende maand naar de huisarts ga.

Terug
Bovenaan