<p>Hallo allemaal. Vandaag kwam ik uit de douche had ik me rustig aangekleed. Ik ben 36 weken. En gister heel erg veel buikpijn gehad vannacht heel slecht geslapen. Nu was ik dus net aangekleed en toen voelde ik iets lopen uit mijn vagina. Ik weet heel zeker dat dit geen urine was het kwam echt er uitgelopen. Toen had ik een plasje in mijn Ondergoed. En toen ik voelde was het ook helemaal nat. Het plakt een beetje tussen mijn vingers en had niet echt een geur.. Ik heb de verloskundige gebeld en ik moest op mijn hand blazen. Er gebeurde toen niks.Ik weet bijna zeker dat dit vruchtwater was. Wat is nu jullie ervaring ik heb nog geen buikpijn of het gevoel dat ik weeën hebt. Hoe lang kan dat duren stel dat het echt vruchtwater was. Als ik nu voel blijft het echt vochtig (helder, doorzichtig, waterig. Geen slijm of afscheiding) En stel dat er voor de rest niks gebeurd moeten ze dan niet checken of ik gewoon zomaar vruchtwater verlies. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Graag jullie ervaring. Alvast bedankt groetjes</p>