was ik maar gewoon zwanger of zette mn ongi gewoon maar door!!!!!

A

Anoniem

Guest
Pffff werd ik nou maar gewoon ongi,..maar niet dit gevoel!!!!
Ik heb sinds gisteren de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden...ook al de tampontest gedaan,....niks te zien, maar mn nod is pas 8 febr.Heeft iemand dit welus meegemaakt.ook merk ik dat ik chagerijnig bent,...zomaar uit het niets,...mn neus is verstopt sóchtends en mn haar wil voor geen kanten zitten.Zie ik spoken,..bedoel voel ik spoken????Mn spiraal is er 19 januari uitgegaan, dus het zou toch niet kennen dat ik nu al zwanger bent.Een vriendin zei dat als je een dag of 2 dagen voor het uithalen van de spiraal nog sex heb gehad, dat het zaadje in je eileider kan zitten en dat het dan door kan gaan naar de baarmoeder zodra de spiraal eruit is.Misschien dat iemand mij wat meer info kan geven over dit alles??xxx Nance

ps: we hebben idd wel een paar keer de dag van verwijdering sex gehad:)

Als 8 februari je nod is, is dit wel erg vroeg voor kwaaltjes...

Het lijkt mij waarschijnlijker dat je die kwaaltjes hebt door het verwijderen van de spiraal. Je lichaam mist nu toch ineens bepaalde hormonen...

Een vriendin van mij is na het verwijderen nooit meer ongi geworden, dus het kan wel dat je zwanger bent. Maar zoals ik al schreef is het voor kwaaltjes wel erg vroeg! Je innesteling zou nog niet eens geweest zijn op dit moment! Pas daarna kun je kwaaltjes krijgen, lmdat je lichaam pas hcg aanmaakt na de innesteling.

Denk dus niet dat je zwanger bent... Tenminste, niet dat de kwaaltjes daarvan komen!

Succes!

Liefs Daisy

Je bent pas 8 dagen verder na het verwijderen. Lijkt me erg sterk dat je dan al zwangerschapsverschijnselen hebt. Die beginnen meestal met een week of 6,7 pas echt goed. Net wat daisy zegt, denk ik ook dat het van het verwijderen is. Weet niet of je een hormoonspiraaltje hebt gehad. Maar hebben je eierstokken een tijdje stilgelegen en heb je niet gelijk een eisprong. Op zijn vroegst met 14 dagen zoals met een normale cyclus. Dus ik zou van de week maar eens goed klussen.

Heb de myrena gehad, dokter zei dat ik gelijk vruchtbaar zou zijn:)Bedankt voor jullie snelle reactie's!!!!xxx

Je hebt inderdaad wel kans dat je in de eerste maand zwanger zou kunnen raken. Maar dan alsnog moet wel je normale cyclus op gang komen en heb je niet dezelfde of volgende dag een eisprong. Zie het verwijderen maar als je eerste ongidag en daarvan gaan tellen. Vaak is het wel zo dat je baarmoederslijmvlies tijdens het gebruik van de mirena dikker wordt en dat zal er waarschijnlijk eerst een keer uit moeten. Dus tussentijds bloedverlies of straks een zware ongi. Met veel geluk heb je dit niet maar de kans is wel groot. Ik heb 1 van de eerste mirena's gehad en moest alles bijhouden en kreeg ook verslagen van anderen te zien toen. Op naar 8 februari en dan een positieve test.

Super dank je wel voor alle informatie,......Jullei ook heel veel succes met zwanger worden!!!!xxx

Terug
Bovenaan