Was ik nog even

Hoi meiden,

Ik was er nog even. Morgen onwijs vroeg op, 5.45. Ik moet beginnen om 6.00 maar het voordeel dat ik om 13.30 alweer vrij ben !!!

Mijn mannetje is deze week ook thuis. Vorige week de hele week ook al. Hij is geopereerd aan z'n enkels. Vandaag zijn de hechtingen eruit gehaald maar zijn enkels waren nog dik. Kreeg het advies dat hij deze week beter nog thuis kon blijven. Dat is een moeilijke opgave voor hem, hij is namelijk nogal druk. Hij heeft geen zit in z'n kont. Loopt maar wat heen en weer te drentelen.
Gek wordt ik ervan, en ik wordt gek van de misselijke buien die ik bij vlagen heb. Kortom, nog even en ze kunnen mij opvegen. Maar goed dat ik binnenkort even kan bijkomen in het beautycentrum.

Zoals het nu lijkt gaan we vrijdagmorgen testen. Ik ga jullie op de hoogte houden.

Voor de meiden die op een positieve test wachten HEEL VEEL SUCCES !!!!!

Voor de meiden die aan het klussen zijn ook HEEL VEEL SUCCES !!!!

Liefs Biaggi
 
lieve Biaggi,

Mannen.......dat ze gawoon eens proberen te genieten van de tijd die ze thuis hebben hihihi. Zo hebben jullie wel veel klusmogelijkheden natuurlijk!!!!!

Veel succes vrijdag.

ps. als ik me zaterdag nog zo voel als nu ga ik er ook weer een test tegenaan gooien.

Liefs, Ank
 
Leuk dat je lekker met z'n tweetjes bent deze week. En spannend of je nu wel of niet zwanger bent! Mijn dag is ook vrijdag, maar deze keer heb ik echt het gevoel dat het zover is. Ook al vaak door mijn lichaam voor de gek gehouden, maar deze keer voelt het anders. Vrijdag is ook meteen onze laatste werkdag voor de vakantie, wij gaan lekker in het weekend testen als ik voor die tijd niet ongi wordt. en dan op vakantie. Wie weet zien we elkaar terug op het maart forum!
Succes en laat even weten (overbodige vraag natuurlijk) hoe de vlag ervoor staat.
liefs
Miek
 
Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties maar mijn NOD is morgen en vrijdag gaan we testen. Dus spannende dag morgen !!! Ank, succes zaterdag met testen !!!
En Miek, jij ook natuurlijk succes met testen.

Groetjes Biaggi
 
Ik ga vrijdag ochtend weg op vakantie, jammer ik kan dan waarschijnlijk niet meer zien of je nu wel of niet zwanger bent.
Ik ga 3 1/2 week weg.
Ik duim voor je van wel en ik hoop het later dan nog wel te kunnen lezen.....

Succes meid!
En laat die mannen maar even dartelen....
 
Terug
Bovenaan