was ik weer es

A

Anoniem

Guest
He meiden
Af gelopen dagen heb ik geen kracht gehad om achter de pc te zitten.
Eergister kreeg ik weer es hevige pijn in mijn onderbuik. Ik dacht daar gaan we weer het gaat weer fout. Ik kon de pijn niet verdragen dus toch maar ha gebeld en kon ff langs komen. Hij zei een miskraam kan ik niet voorkomen (net of ik dat al niet wist). Maar hij zei  als het morgen niet beter gaat moet je maar weer ff komen, zo gezegd zo gedaan. Na  naar mijn buik te hebben gekeken zei hij ben bang dat het weer een bbz is. Dus ik kon meteen voor een echo naar het ziekenhuis. De echo bleek helemaal goed. Het hartje klopte  al goed.  Dus dat was al een  op luchting. Maar nu is het maar weer af wachten of het goed blijft gaan.

Ik  wou ook ff graag weten of  jullie ook al zo vroeg  niets meer konden doen door de misselijkheid en duizeligheid???????????????
Ik  kan het beste dag en nacht slapen dan voel ik helemaal niets. Eten en drinken komt er niet meer. En alles stinkt. Daar bij komt ook nog dat ik nu al last heb van zware maag zuur. wie herkent dit

liefs berna

hoi berna
klinkt misschien gek maar als je misselijk bent moet je juist eten.je hebt meer eten nodig nu.helpt ook gelijk de duizeligheid verminderen.echt over gaat het niet,je bent nu eenmaal zwanger.ik hoop voor je dat t allemaal goed gaat.ik heb de eerste 10 weken ook ontzettende buikpijn gehad.deels opgeblazen darmen,deels groeiende baarmoeder.mn baarmoeder was ook een tijdje supergevoelig,tot in mn vagina had ik pijn.bij mij is het nu helemaal over en het gaat super.even volhouden dus..straks ben je hopelijk onbezorgd lekker zwanger.
groetjes kari

hoihoi

heel erg bekend bij mij
ik was smorgens smiddag savonds en snacht misselijk
nu ben ik bijna 14 weken zwanger en het wordt eindelijk minder
blijf wel eten en drinken, vooral vocht is belangrijk
doe alles wat rustiger aan en luister naar je lichaam

liefs soepkipje

Terug
Bovenaan