Was ik weer even

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie allemaal ??? Met mij prima !!! Eerste maand dat ik geen klachten heb, geen gevoelige tepels of zo. Goed teken..?? Mijn NOD is 14 juli, afwachten maar. Car, Angelique en andere gelukkigen onder ons, gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!! Chili, ik zag dat jij ook je NOD hebt de 14e, zullen we elkaar wat op de hoogte houden ??? Ik hoor het wel. Meiden, voor nu weltrusten en iedereen heel veel succes met zwanger worden !!!

Veel liefs van Biaggi
 
Hoi Biaggi,

Lijkt me een prima idee kan alleen niet mee tot aan het end omdat ik dus woensdagnacht vertek naar Griekenland dus de laatse loodjes moet je helaas alleen ( en met de rest van de meiden) doormaken!

Ik voel ook nog helemaal niks terwijl ik de andere maanden regelmatig wat dingen voelde maar het is pas 1 week geleden dus wie weet wat er deze week nog komt hoop dat het een goed teken is omdat we nu niks voelen en we wel "gewoon" zwanger mogen zijn!!!

Ik ga nu ook slapen dus tot ziens.

Groetjes: Chili
 
Hoi Chili,

Sorry, dat had ik ook wel gelezen, dat je op vakantie gaat !!! Mag ik jullie een hele fijne vakantie wensen ?!?!?!? En hopelijk hebben we goed nieuws voor elkaar als jullie terug komen !!! Wanneer ben je er precies weer ?? Of stond dat ook al bij je vorig berichtje ??? Ik ga voor jullie duimen !!!

Veel liefs van Biaggi
 
Hoi Chili en Biaggi,ik heb mijn nod ook op de 14e. Spannend he ? Ik maak mezelf alweer helemaal gek. Denk mijn borsten te voelen en voel mij opgeblazen. Dat laatste heb ik nooit maar misschien word ik gewoon iets dikker. Ik heb een aantal maanden geleden een miskraam gehad dus vind het extra spannend.Hoe voelen jullie je ? Neem je een test mee Chili? Ben net terug uit griekenland en het is er gemiddeld zo'n 35 graden dus veel plezier Chili. XXX
 
Hallo Biaggi en xxx,

Ik ben zondag de 18e juli weer terug en heb dan nog lekker 2 weken thuis vrij!!

Ik land in de namiddag als er geen vertragingen zijn dus jullie kunnen me s'-avonds weer hier begroeten en hopelijk met heeel goed nieuws van alle 2 de kanten. Ik heb dus de 14e juli mijn NOD en ik heb mijn koffers nog niet gepakt maar mijn zw.schaps test ligt al klaar!! ik hoop het zo!

Momenteel voel ik nog steeds niets terwijl ik de andere maanden echt van alles voelde dus dit zou een goed teken kunnen zijn??

Ik weet echt niet hoe het uitzal pakken heb nu gelukkig wel afleiding en zal het zo de 14e zijn.

Leuk xxx dat je er ook bent geweest waar precies?? vaste land of een eiland?

Nou ik lees jullie reacties wel weer heb me voorgenomen om zolang ik nog kan heeeel veel op deze site te zijn dit kan tot woensdagavond want s'nachts om 2uur gaan we naar schiphol toe!
succes!!

Tot snel, groetjes: Chili

 
Terug
Bovenaan