was ik weer

ben poosje afwezig geweest, maar mijn man had jullie op de hoogte gehouden las ik wel over hoe het ging..

het gaat nu redelijk... ben gewoon thuis dus maar duimen dat er nu teminste wat vocht in blijft...

ik zal snel weer alles gaan bij lezen...

liefs tina

hoi Tina

Wat fijn dat je je weer wat beter voelt. Wat moet je belabberd geweest zijn zeg!
Hou je maar rustig en denk goed aan je zelf meid!!!!

sterkte en beterschap!
liefs,
mama Peet

ik ben nu 10w en 6 dagen.... en het gaat nu goed, te goed want heb nergens meer last van ... heb giga kramp in mijn buik en de vk gaat vandaag in het ziekenhuis een echo maken voor de zekerheid dus heb behoorlijk de zenuwen op dit moment...

ja ben geweest, en alles is goed hoera hoera..... de reden van de pijnlijke scheuten zijn waarschijnlijk omdat meneer of mevrouw erggggg heen en weer beweegd.. ze kon hem of haar niet zo goed bij houden met het echo apparaat.. das ook de reden dat ik waarschijnlijk zo misselijk ben .. maar dat heb ik er wel voor over was zooooo ontzettend opgelucht dat het niet een miskraam was, de vorige keer met onze miskraam begon het ook zo namelijk dus vandaar de angst....

ook voor het eerst het hartje gehoord hihihi ben helemaal blij op naar het nieuwe jaar... die wens pijl waar mama peet het over had gaat hier ook de lucht in..

liefs tina

Terug
Bovenaan