was is dit nu weer?

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Tjonge ik heb geen idee wat ik nu weer heb.

ik ben in augustus gestopt met de pil en heb toen een cyclus gehad van 30-28-35 dgn.

Nu ben ik licht aan het vloeien...en heb last van me rug en ben moe!
Kan dit een innestelingsbloeding zijn. Of komt nu mijn eigen cyclus op gang en heb ik al die tijd  nog een cyclus gehad op basis van mijn pil gebruik.?

ik  lees graag jullie reactie's

liefs moi28

ps als ik  mijn gemiddelde  neem zou ik rond 6 december pas ongesteld moeten worden.

Hoi Moi,

Echt antwoord geven op je vraag kan ik niet geven. Het kan echt allebij de kanten op. Maar het zou wel heel vroeg zijn je menstruatie. Aan de andere kant zit er tussen je langste cyclus en je kortste 7 dagen verschil.Maar dan nog zou het wel heel vroeg zijn.
Ik hoop voor je dat het positief nieuws is.

Wellicht zet het de komende dagen door.

Weet iemand of je zonder de pil ook tussentijdse (doorbraak bloedingen) kunt krijgen?

gr.
Tine

Helaas helaas

hier zijn na 19 dagen de rode  duivels weer opgedoken.
En met die 19 dagen bedoel ik dus dat mijn cyclus maar 19 dagen was.

Ik word er zo langzaam aan zo moe van dat ik er geen touw meer aan vast kan knopen.

mijn cyclus heeft korte momenten en dan weer lange maar dit is wel heel kort.
Herkend iemand dit?

Maar als ik nu mijn gemiddelde uitreken kom ik precies op 28 dagen uit waaah maar ik kan er niks mee want die 28 dagen heb ik niet eens gehaald.

LIefs moi28

@moi28

ja,heel herkenbaar
had zelf eigenlijk mijn nod verwacht as zaterdag,had dan gewoon een cyclus gehad van 28 dagen
maar werd gisteren al ongi
heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad
was vorige maand zelf 4 dagen over tijd
en ook bij mij komt het dan gemiddeld op 28 dagen uit
vond het zelf ook een beetje raar
maar scheelt dat het dus blijkbaar bij meerderen voorkomt
nu maar weer wachten op de volgende ronde

Kloten zeg. 19 dagen is ook wel erg kort ....heel veel succes!

Hoi Hoi,

Bedankt voor jullie reactie's.

Op dit moment zijn nog steeds de rode duivels aanwezig.
Ben nu wel vandaag begonnen met tempraturen en hoop zo te zien of ik wel of geen eisprong heb.

Daarnaast als de volgende cyclus ook zo kort is dan ga ik naar de huisarts want als je cyclus korter is dan 21 dagen moet je contact met hun opnemen.

Ik heb zelf eerder het gevoel dat mijn cyclus hiervoor nog op basis van mijn pilgebruik was en dat het lichaam het nu zelf doet vandaar wellicht die korte periode.?

Anders zou ik het niet kunnen verklaren.

Misschien kan iemand mij vertellen hoe het allemaal bij jou ging toen je stopte met de pil?

Liefs moi28  

hallo Moi,
Ik heb ook een korte cyclus sinds ik gestopt ben met de pil ;De eerste maand 21 dagen en de 2 maanden daarna 23 dagen. Heb je al eens ovulatietesten geprobeerd? Kan ook nog zijn dat je nog aan het ontpillen bent en je cyclus daardoor van slag is.
Succes er mee
Aapje

Terug
Bovenaan