was jullie kwijt....

Hey meiden,

Vlak voor m'n vakantie werd de boel hier veranderd en kon ik 'ons' niet meer vinden. Nu weer terug van vakantie en een hernieuwde poging heb ik ons forum gelukkig weer gevonden, super!!!

Ik heb direct een leuke binnenkomer...ik ben zwanger!!! We zijn blij, maar erg voorzichtig met onze blijdschap ivm de miskraam in januari. morgen ga ik bellen met de vk, ik zal rond 7 maart 2010 uitgerekend zijn.

Ik ben dan nu ook ingelogd als grotebroer en niet meer als lientje, wat ik hier gewoon blijf hoor!

Ander groot nieuws is dat ons mannetje loopt!!! Oooww wat was hij trots, hij straalde van oor tot oor, geweldig! Woensdag naar het cb, ik ben benieuwd hoelang en zwaar onze reus dan weer is.

Liefs Lientje

Hoi Lientje.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
wat leuk is dat he als ze gaan lopen.
Geniet er lekker van en ik duim voor je dat alles nu goed gaat met de zwangerschap
Hoe ver ben je nu?

Gr Lique

Hey Gefeliciteerd met je zwangerschap Lientje!!
Geniet ervan.
Volgens mij ben ik je ook al tegen gekomen bij de Mamaclub maart 2010.
Ik ben ook zwanger en verwacht ons tweede kindje rond 3 maart.

Liefs Zonnetje

Heeey lientje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ook ik ben je al tegen gekomen bij de mamaclub maart 2010.
Ik ben ook zwanger en volgens mijn berekening verwachten wij ons kindje 22 maart.

Wat geweldig dat je mannetje loop!!!
Mooi is dat hé??

Nou geniet er maar lekker van.

Liefs marielle

Hoi!

Jullie ook gefeliciteerd!!!

Blij hier weer te zijn! Klets niet heel actief, maar heb toch veel aan de topics hier.

Morgen mag ik voor een echo, zo spannend! Ik heb nu af en toe buikpijn...spanning of wat anders? Volgens onze berekening zijn we 7 maart 2010 uitgerekend.

Hi Lientje,

Ik ben mamavansophietje van het zwanger worden forum en zag hier toevallig je berichtje. Gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws! Succes en veel plezier vandaag bij de echo.

Ik ben nog niet zwanger maar we doen ons best haha. Nu in ronde 4 dus ik mag nog niet klagen... maar ik hoop dat ik ook snel goed nieuws heb!

Liefs!

He Lientje,

Leuk om je weer terug te zien hier op het forum.
Alleen lees ik ook net je andere topic...

Wat ontzettend onzeker voor jullie !!
En wat goed dat je je even ziek gemeld hebt omdat het gewoon niet lukt, zo aan het werk te zijn,'

Ik duim voor je !!!!
Heel veel sterkte,

Liefs, Sophie

Terug
Bovenaan