Was niet zo goed bij de fysio

Hoi Meiden,

Loop al een aantal weken met mijn bekken te tobben en nu was het weer zo erg dat ik geen kant op kon. De fysio vandaag weer wat los gemaakt en gelijk weer de bekken test gedaan en daar bleek dus uit dat het weer achteruit gegaan was met mijn bekken. Baal er flink van maar moet mezelf echt nog meer in acht gaan nemen anders kan ik straks helemaal niet meer uit de voeten. De fysio adviseerde toch om nog minder te gaan werken en het beste is nog om helemaal te stoppen.

Zelf zit ik nogal in dubio wat zal ik doen ik moet nog 4 ochtenden werken en dan heb ik 2 weken vakantie9 ivm schoolvakantie van mijn zoontje. Maar het is echt waardeloos zo ik slik wel wat paracetamol weg vanwege de pijn en mijn man heeft ook al gezegd stop nou met werken want straks zit je helemaal te kijken en kan je niks meer. Ik heb met mijn zoontje nooit last gehad van mijn bekken maar dit is ook niks.

Hebben jullie misschien advies voor mij en tips?

Graag hoor ik van jullie,
Fijn weekend liefs RH

hoi hoi,

dat is zwaar balen zeg. Ik heb geen ervaring maar mijn advies zou zijn, luister naar je lichaam en naar de mensen die er verstand van hebben en stop met werken. Je moet niet aan je baas denken, een beetje aan jezelf denken maar vooral in het belang van je kindje denken. Jou kindje kan je niet vertellen hoe hij zich voelt, dat geeft je lichaam vor je aan. Tenminste dat is wat ik me heb laten vertellen.

succes en fijn weekend

liefs Do

Hoi,

Alleen voldoende rust nemen en luisteren naar je lichaam werkt! hoe moeilijk dat ook is...
ik had bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook last van bekken maar bij deze is het al begonnen met 9 weken, van de week dacht ik echt, hoe moet ik dit nog 15 weken vol houden maar met meer rust en goed op mijn houding en de manier van bewegen leten gaat het nu weer redelijk.

Sucses!

gr. jacqueline

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik zal zeker meer mijn rust moeten nemen want vandaag was het ook weer drama, dus maandag toch maar eens met mijn werkgever bellen want zo wordt het echt niks.

Liefs RH

idd gewoon de ziektewet ingaan. het is niet anders!
zeker als je al een zoontje hebt, kan je alle energie gebruiken die je hebt.
weet niet of je een bad of een douche heb, maar dat hielp bij mij wel even goed. lekker die hete straal op mn onderrug zetten. en aan je fysio vragen of je een bekkenband mag hebben. die doet ook wonderen!

sterkte!

liefs, do

Terug
Bovenaan