was vergeten hoelang dat wachten eigenlijk duurt

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
tja ff van me af zeuren hoor sorry
ik was namelijk vergeten hoelang dat wachten eigenlijk duurt mannnn
ik ben dus moeder van een zoontje van 5 en ben in de eerste ronde voor de tweede
gezien ik voor de eerste vijf jaar bezig ben geweest dacht ik dat ik toch wel meer geduld zou hebben
maar dat valt me tegen van mezelf
had dus de 15-3 ongi moeten worden maar niet dus spannend
allerlei rare vage klachtjes maar weet dat je lichaam niet altijd te vertrouwen is
dus toch voor zekerheid test gedaan de 16de bij ha
helaas negatief maar ha zei wel nog weekje geduld hebben je komt wel erg vroeg om te testen
inmiddels 4 dagen overtijd nog geen rode duiveltjes maar moet dus nog tot zeker woensdag gaan wachten
grrrrrr dacht dat ik meer geduld zou hebben
heb in mijn hoofd ook zoiets van het kan haast niet na 1 maand al zwanger
bedoel xander heb ik 5 jaar over gedaan dus kan haast niet dat het nu wel in een keer lukt
heeeee lucht weer ffkes op dat gezeur
sorry hoor meiden

feli voor de gene die dus wel zwanger zijn geniet er van hoor
en kop op voor degene die dus nog niet zover zijn
komt echt wel alleen beetje geduld nog

kussssss san

ken het precies, je wilt het zo graag he... voor mij was het deze maand jammergenoeg niet zo, hoop voor jou wel...
suc6 en laat even weten of je zwanger bent liefs marloes

hoi xandra

Ik hoop voor je dat de dokter gelijk heeft en als je eerdaags weer test dat het raak is.mag best hoor in 1 keer raak zeg jullie  moesten  vorige keer wel heel erg geduldig zijn .laat je het snel weten ik ga voor je duimen groetjes wendy

hoi hoi
ja hoop het ook dat die rode duivels weg blijven
eigenlijk schaam ik me wel hoor dat ik nu al zo hoop dat t raak is
is pas de eerste maand
grrrrrr dubbele gevoelens he
ik weet wel wat het is om lang te moeten wachten
in ieder geval bedankt voor jullie reactie's
het is zowiezo fijn om van je af te kunnen schrijven
kusssss san

Zeuren mag hoor...ook al bij Ronde 1. Iedereen op dit forum hoopte toch al bij Ronde 1 dat het raak zou zijn...en vooral in het begin heb je heel veel vragen en je weet gewoon heel veel dingen niet maar je wilt het even kwijt toch...Als we een zwangerschap zelf in de hand hadden; hadden we geen zwanger worden forum nodig. Voor iedereen hoop je dat het nu raak is maar helaas moet de 1 langer wachten dan de ander.... niets aan te doen. Als we elkaar maar positief houden...
Groetjes Pam

Hoi Xandra!

Ik heb een zoontje van 1,5 en bij hem hebben wij er ook vrij lang over gedaan (ongeveer 1,5 - 2 jaar). Wij zijn nu ook pas in ronde 1 en morgen is mijn NOD, maar ik ben ook al behoorlijk stressy hoor! Je hoopt toch altijd weer op die ene snelle voltreffer!

Ik hoop voor je dat het raak is!

Groetjes
Sylvia

hoi meiden
zoals in topic helaas de rode duivels op naar ronde 2
is dus opoe langsgekomen vannacht dus ik ga door naar ronde 2
mayo voor jou hoop ik nog steeds dat je naar het november forum kan
en voor de rest die nog in afwachting is ook natuuk
kussssss en thnxie voor jullie steun
san

Terug
Bovenaan