was zo trots

wat zijn mensen toch soms verschillend. was zo trots toen de verloskundige me eindelijk vertelde dat dit toch een klein kindje was mooi formaatje, kleine buik. krijg ik wel weet ik veel hoe commentaar vandaag dat ik zon grote buik heb en vast een groot kindje blablabla.. ik ben toch al zo bang voor die bevalling voor de grote van het kind door die ervaring van de laatste keer dat ik echt zoiets heb van onee he niet weer

Hoi, niks van aantrekken!!!!
Mensen hebben zo snel hun mening klaar. Wij zouden een ADHD kindje gaan krijgen, nou daar wordt ik nou ook niet heel blij van, om te horen. Die hormomen zorgen er wel voor dat je alles meer aantrekt.
Gewoon luisteren naar jezelf en de VK. Mensen weten het allemaal mooi te vertellen

x yvonne

Hoi,

Mensen hebben altijd wel wat te zeuren of te zieken. Bij mij deden ze dat ook, en maakte me dan altijd zo druk. Probeer het nu iets minder aan te trekken. En zoals Yvonne zegt gewoon naar de gyn of vk te luisteren :).

Liefs

Inderdaad niets van aantrekken. ik had het laatst in de supermakt.. de kassajuf dacht mij eveb te vertellen dat ik al wel heel ver moest zijn.. ik was nog geen 30 weken en heb een heel klejn buikje.. sommige mensen snappen het geoon niet;)

Ik herken het zo,hier juist een klein buikje,toch was kindje met de groeiecho iets groter dan gemiddeld,dan zie je mensen toch raar.ongeloofwaardig opkijken van:klein buikje,kleine baby,krijg bijna niemand aan het verstand gebracht dat die grote van je buik niks zegt oover de grote van je baby.
dus laat ze maar denken wat ze willen,ook de verloskundige zit er helaas wel eens naast,bij mn zoontje werd 2 dagen voor de bevalling nog gezegd,die weegt zo een 7 pond meer niet,nou hij woog er 8,5.nou jij kan mooi je baby verstoppen werd er toen gezegd.
toch hoeft een groter kind niet altijd moeilijker te gaan om te bevallen,dochter was ruim 7 pond en kwam er veel moeilijker uit dan mn zoontje van 8,5 pond.volgens mij ligt het ook heel erg aan je bouw en je bekken hoe je bevalling verloopt

liefs jootje

Ach meid stop die hormonen van je
je buik zegt niks over grootte van kindje!
En een vorige bevalling ook niet!
wat weten anderen er nou van? Die lullen ook maar uit hun nek.
En adhdkindje, nou dat kun je zo niet zeggen hoor.
zegt ook niks over kindje hoe het in de buik gedraagt.
onze meid was adhd in de buik en is nu ook heel beweeglijk maar superrustig van aard.
Er is treouwens wel een link tussen adhd en inentingen en suikers. Maar dat is een ander verhaal.
sluit je lekker af, geniet van je buik en nog ff dan hebbeen we onze kleine in de armen

groetjes

Net wat de andere dames zeggen...lekker laten praten! Ik heb een buik die precies op schema ligt en draag alles van voren. Heb een normale buik en de reactie varieën van..ben je nu 28 weken? Nee sorry, ben 34 weken. Tot..Jeetje wat een buik, je bent vast uitgerekend!!
Ik laat het lekker langs me heen gaan en vind het wel best.

Een adhd kindje...nooit gehoord dat ze dat al in de buik kunnen vaststellen! Ze kunnen het pas vanaf 4 jaar vaststellen hoor, dus ik zou me daar geen zorgen over maken!

Liefs ciomama

Indd heel herkenbaar het verschilt ontzettend per persoon wat ze over m'n buik zeggen. Vandaag nog een mevrouw (ik werk in een winkel) die vroeg: en hoe lang moet je nog, ik: nog 2 maanden. Kijkt ze me aan met heel veel medelijden. Ik had echt zoiets van ik ben echt niet zielig hoor.

En andere zeggen juist weer dat ik een mooi bescheiden buikje heb.

Ik vind het allemaal wel best, ik draag ontzettend naar voren echt een gevalletje van daar zit een jongen in :)

Morgen een groei echo dan zullen we het zien of de baby groot, klein of gewoon is.

X

Terug
Bovenaan